Snowx Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har en hel Opel vectra ståendes med massevis av deler. Interiøret er i bra stand og eksteriøret er litt slitent. Men lykter, lister, dører osv osv kan brukes. Bilen står i Gjerdrum/Akershus. Ta kontakt på sg-haga@online.no eller 99460207 om du trenger noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Da er fangere, og baklyktene vekke! Mye bra deler igjen, spesielt interiør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96021 les denne! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 helt vanlig modell eller? ikke 4x4 eller noe annet spennende? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Vectra A, B eller C?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Er en vanlig ja. 2L sedan maskin. Om det er A B C vet jeg ikke.. er nok ikke den nyeste! Kan sjekke riktig årsmod i morgen, men tipper det er rundt 90-95? EDIT:// Om du mener jeg skal skrive opp alt jeg har? Jeg GIDDER ikke skrive opp alle interiør deler jeg har! Jeg har foreløbig ALLE innvendig deler og endel motordeler. Det jeg ikke har "utvendig" er fangere og baklykter! Om du virkelig er int i deler så ringer du og spørr, værre er det ikke. Delene går BILLIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er foresten en Vectra A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hva slags farge på intreøret da? dasj og stoler. el vinuder? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er vanlig manuelle vinduer. Interiøret er svart. Alle seter og stoler er i bra stand med minimal slitasje. Kan selge interiøret komplett eller del for del, bare skrik ut om du trenger noe så kan jeg få fikset bilder også (men ikke før i romjula) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hva skal du ha for front lykter, grill og eventuelt front fanger? Er frontlyktene el. høyde justerbare? Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Frontlyktene skal være EL justerbare ja. Front fangern er jeg usikker på om du får festa så den får du billig! Aner ikke hva jeg kan ta for dette. Kom med bud. 500? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 får nok festa fangeren, men er mer ute etter den for å bruke den som en slags form, men kan gi deg 600 for begge lyktene og grillen, men hvilken årsmodell er bilen, før eller etter faceliften? (kom i 92/93) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Den er før 92/93, altså ingen facelift. Er en helt standard "kjip" vectra A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 men da passer det fint over på min 91 modell, så da byr jg 600 for front lykter pluss grill, i allefall så lenge alle lykte festene er hele i allefall, trenger nye til min da festene er gått i stykker, så send pm , eller mail mg på kimern_henum@hotmail.com om du er interessert Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg