Gå til innhold

Hvit Integra Type-R

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Ok. Det er deg som er kompis med Steinar Solgaard også eller?

Hans Petter, stemmer det?

 

Var på Suzuki og tok service selv idag. :)

er nok ikke det nei, jeg jobber ikke der tilvanlig, en kammerat av meg jobber der fast, hjalp han litt, og tok en test tur for han, siden han ikke har lappen :crazysant

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Acura (Det som her blir kalt vanlig front, kalles USDM på andre siden av dammen) som blir tatt inn til Norge? Trodde de norske bilene hadde JDM trynet jeg?

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Acura (Det som her blir kalt vanlig front, kalles USDM på andre siden av dammen) som blir tatt inn til Norge? Trodde de norske bilene hadde JDM trynet jeg?

 

Neida, de Norske har Acura/USDM trynet, med Euro-baklykter...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så ikke tydelig om det var Euro-baklykter på den der...Vet det var det på den jeg så.. Hmm.. Sender en mail til dama jeg ;) DAMA!!! Integra + Dame = HOT!

 

EDIT: Takk for linken!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke tydelig om det var Euro-baklykter på den der...Vet det var det på den jeg så.. Hmm.. Sender en mail til dama jeg ;) DAMA!!! Integra + Dame = HOT!

 

EDIT: Takk for linken!

Hva mener du med euro baklykter?

 

Tror kanskje hun som eier denne jobber i politiet btw. :)

`99 Integra Type R #03082

`93 Del Sol VTi (Solgt)

`98 Integra Type R #03740 (Solgt)

`98 Integra Type R #01212 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med euro baklykter?

 

Tror kanskje hun som eier denne jobber i politiet btw. :)

 

Offer tror du det? Kjørte friskt nok, iallfall...

 

Sånne som Azzido har... Er annerledes en JDM baklyktene...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår