ehrnst Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hei. Driver å ordner opp en bil jeg har kjøpt nå. Det er en 323 E30 som er turbokonvertert. Det som er gjort hittil (som jeg veit) er at stemplene er dreid ned, montert 2 ekstradyser, som aktiveres ved nesten full gass, og justert tenning. Jeg har gått til innkjøp av 535 LMM og SMT6 piggyback. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre med orginal dysene og tillegsdysene + 535 LMM'en eller må jeg bytte til 535 dyser også og fjerne tillegsdysene? Kunne noen gitt meg en liten guide i hvordan man bytter innmaten i LMM også? og om noen har turbokonvertert en M20B23 før med SMT6 kunne hjulpet meg med kobling og justering. evnt sendt meg en map? Takker for svar Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ingen som har peiling på detta her a? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.