Håkon A Skrevet Februar 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2002 Noen som har noe erfaring med lystgass, nos, zex etc på små motorer? hvor langt og lenge funker det? hva går feil? kauk ut da :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2002 har ingen erfaring, men har lest litt. Det er ikke noe i veien for å sette lystgasssystem på små motorer, man kan bare ikke bruke store mengder. Om man så gjør alt skikkelig, og har skikkelig system så funker det bra. En 1.6L motor tåler vel et 50HK lystgass system, men det kan kanskje bli litt mye? Motoren må nok modifiseres på andre områder også da? Det som kan gå galt er vel at ting kan gå varmt, man kan svi stempel-ringer og slikt. Du kan lære en del fra Sverre Kahr Racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 gå varmt? Er det ikke sånn at Lystgass kjøler no helt sinnsykt egentlig? mener jeg hørte det en plass.. men at man brenner hull i stempler og sånnt... ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 har hørt at det er stempla som ryker først ja. alu-stempel tåler ikke for mye varme. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Jeg her heller ingen erfaring med lystgass. men er inne på tanken å montere et zex kit på min honda crx 1.6. Mener det skal gå bra med orginalstempler hvis man bruker tørrsystem og liten dyse (+50hp). Bilen må ikke være trimchippa da dette kan ha "justert bort" tenningspunktet. Hvis man vil ha mer effekt av lystgassen så trengs det nok smidde stempler . mer fuel boost og en bedre clutch. Lystgass gir store belastninger på motoren. Motoren min har bikka 170.000 så jeg tror ikke den er det beste utgangspunktet fot lystgass. Håper dette har vært til noe hjelp. Lykke til Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 var det kitet der jeg hadde tenkt jeg også. jeg får importert det for en billig penge. men jeg må undersøke litt til. har ikke råd til å blåse motoren egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Originally posted by Haakon Angel var det kitet der jeg hadde tenkt jeg også. jeg får importert det for en billig penge. men jeg må undersøke litt til. har ikke råd til å blåse motoren egentlig. Ja skjønner Er det audi a4 1.6 du skal ha det på? Er vel Marius du får det billig fra;) Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 hehe. jeg jobber sammen marius. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg