G60Turbo Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 hmm..... nå begynner det å lukte litt uspiselig fisk her.... blir litt sånn derre "tissen min er større enn tissen din, men jeg sier ikke hvor stor den er!" men kan du ikke fikse noen bilder a? eller? og det kjølesystemet du refererer til er vel et modifisert A/C annlegg? eller hva er det? datt det bare dit avseg selv? og det er jo ikke mye å hente på å øke trykket om ikke nedkjølinga di på IC ikke er effektiv? stemmer liksom ikke helt det du skriver....... I SAY bullshit OG VELGER Å STÅ FOR DET. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 som sagt så kan jeg godt legge ut bildene hvis han mailer di til meg :) så får vi se da.. om han virkelig har en twinturbo gti-r som er styla som en skyline :D :D lol :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by G60Turbo hmm..... nå begynner det å lukte litt uspiselig fisk her.... blir litt sånn derre "tissen min er større enn tissen din, men jeg sier ikke hvor stor den er!" men kan du ikke fikse noen bilder a? eller? og det kjølesystemet du refererer til er vel et modifisert A/C annlegg? eller hva er det? datt det bare dit avseg selv? og det er jo ikke mye å hente på å øke trykket om ikke nedkjølinga di på IC ikke er effektiv? stemmer liksom ikke helt det du skriver....... I SAY bullshit OG VELGER Å STÅ FOR DET. Har kjøle ribber nede i vann beholderen ca.4liter vann kjøle ribbene er fylt med freon. Ok jeg har råd til et kamera, men budtikken er ikke åpen nå. jeg må stikke nå fordi jeg må justere bilen. tiden og tedet jeg oppga var feil jeg kan ikke si mere om løpet. Jeg vil helst ikke ha med purken på løpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Bilen har bare 310 hester og kan justeres til og yte mere. Skal kansje stille opp på gate bil hvis jeg er hjemme i norge. det er mye gate løp i tyskland i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Nismo Mafia: sier navnet 'Opensea' deg noe? (di av oss som har vært litt på vgd sjønner den) :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Denne tråden minner veldig denne tråden....og som de fleste har fått med seg var jo den bare bullshit EDIT: OpenSea tråden på VGD er en histrisk tråd.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by Överladdaren Denne tråden minner veldig denne tråden....og somm de fleste har fått med seg var jo den bare bullshit Der ja! satt og tenkte på hvilken B.S . tråd det var som tok helt av.... bra noen er våken og har god husk... ;) Er så kjedelig når de små barna blir store nok til å rekke opp til tastaturet og kommer inn hit og poster SVADA.... Trodde endelig det var kommet en go´trimma gti-r her til lands..... jeg må stikke nå fordi jeg må justere bilen. gå å legge seg er det vel du mener?? Snørrkvalp Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 det er bare å flire av dette da.. 4 liter vann? du trenger mer enn det gutt om du skal sprøyte det inn i ic'en. Men sett at vannet sirkulerer i egne ganger i ic'en, greit nok, men du trenger alikevel mer enn 4 liter når det innebærer rør helt bak i bagasjen til en tank. Og freon? freon må kjøles med kompressor, og åssen driver du den baki der? bruker jo sansynligvis mer energi på å kjøle vannet enn du tjener på effekt.. Men litt morro med så uproff bullshit-post da :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Överladdaren EDIT: OpenSea tråden på VGD er en histrisk tråd.... Det må jeg si! Den gleder jeg meg til å lese. 64 sider på VGD, det er en del. Må vel sette av litt tid. :cool: Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by henningl det er bare å flire av dette da.. 4 liter vann? du trenger mer enn det gutt om du skal sprøyte det inn i ic'en. Men sett at vannet sirkulerer i egne ganger i ic'en, greit nok, men du trenger alikevel mer enn 4 liter når det innebærer rør helt bak i bagasjen til en tank. Og freon? freon må kjøles med kompressor, og åssen driver du den baki der? bruker jo sansynligvis mer energi på å kjøle vannet enn du tjener på effekt.. Men litt morro med så uproff bullshit-post da :D faktisk ja jeg vet at det må en kompressor til. jeg har jo sagt at det er et aggregat der. og da er det jo automatiskt at det er en Kompressor der. og dere har helt rett den bruker mye energi. hvorfor spør dere ikke heller hvordan jeg fikkser den. jo jeg har tre dynamoer og to batterier.Og jeg vet det er veldig liten plass igjen under panseret til resten. Det var en eller annen som spørte om hvordan jeg justerer trykket. Jo det skal jeg fortelle deg\dere. ved at et spjell som er på slangen mellom turboen og forgasseren. Spjellet virker slik at jeg kan justere hvor mye av trykket som skal brukes via en knapp inne i bilen. Det var ikke let og mekke det. spjellet har jeg og en kammerat lagd. Hvis noen kan fikkse en bedre data til meg så skal jeg legge ut bilder. fordi jeg har ikke scanner og ikke digitalt camera og som jeg har sagt hundre og ørten ganger jeg er helt håpløs når det gjelder data. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Hahaha.. Dette blir bare bedre og bedre.... Jo det skal jeg fortelle deg\dere.ved at et spjell som er på slangen mellom turboen og forgasseren. Forgasser ??? :( Snakker vi om samme bil? Hvis noen kan fikkse en bedre data til meg så skal jeg legge ut bilder. Du sier jo att du IKKE har kamera eller scanner... Hva skal du med bedre DATA til da? Bare fortell meg hvor du bor, skal jeg personlig kjøre opp til deg, og ta bilder for deg.. Utrolig morro og lese denne posten ... Lørdags kvelden er reddet... Frem med popcornet og cola`n!! MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 BTW: Hvor mye veier bilen?? Etter all denne unike modsen må jo vogna di veie ett tonn extra.. MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Nismo Mafia faktisk ja jeg vet at det må en kompressor til. jeg har jo sagt at det er et aggregat der. og da er det jo automatiskt at det er en Kompressor der. og dere har helt rett den bruker mye energi. hvorfor spør dere ikke heller hvordan jeg fikkser den. jo jeg har tre dynamoer og to batterier.Og jeg vet det er veldig liten plass igjen under panseret til resten. Det var en eller annen som spørte om hvordan jeg justerer trykket. Jo det skal jeg fortelle deg\dere. ved at et spjell som er på slangen mellom turboen og forgasseren. Spjellet virker slik at jeg kan justere hvor mye av trykket som skal brukes via en knapp inne i bilen. Det var ikke let og mekke det. spjellet har jeg og en kammerat lagd. Hvis noen kan fikkse en bedre data til meg så skal jeg legge ut bilder. fordi jeg har ikke scanner og ikke digitalt camera og som jeg har sagt hundre og ørten ganger jeg er helt håpløs når det gjelder data. Da må jeg få spørre om noe, tar ikke de 2 ekstra dynamoene mere efekt en det du får av å kjølinga da Og ett spjel i mellom turbo og innsug, den er vel litt for dum... og gti-r har IKKE forgasser EDIT:du skal ikke svare her og a:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=10201 Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Nismo Mafia faktisk ja jeg vet at det må en kompressor til. jeg har jo sagt at det er et aggregat der. og da er det jo automatiskt at det er en Kompressor der. og dere har helt rett den bruker mye energi. hvorfor spør dere ikke heller hvordan jeg fikkser den. jo jeg har tre dynamoer og to batterier.Og jeg vet det er veldig liten plass igjen under panseret til resten. Det var en eller annen som spørte om hvordan jeg justerer trykket. Jo det skal jeg fortelle deg\dere. ved at et spjell som er på slangen mellom turboen og forgasseren. Spjellet virker slik at jeg kan justere hvor mye av trykket som skal brukes via en knapp inne i bilen. Det var ikke let og mekke det. spjellet har jeg og en kammerat lagd. . Her trur jeg du må forklare deg litt bedre spjel mellom turbo og forgasser??? å ka fan skal du med 3 dynamoer?? et kjøleagregat bruker ikke strøm på den bil da kompersoern drives jo av motoren.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Hvis noen kan fikkse en bedre data til meg så skal jeg legge ut bilder. fordi jeg har ikke scanner og ikke digitalt camera og som jeg har sagt hundre og ørten ganger jeg er helt håpløs når det gjelder data. Er du sikker på at det er bare data du er håpløs med?? ;) ;) ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.