bb^ Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Da er det forskjellig fra pioneer, snakker kun etter erfaring av LYDEN. Og ja har hørt forskjell på pioneer og alpine. JEG, velger selv og tro at en pure high end cdspiller gir bedre lyd enn en dvdspiller med skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 nå er vel dette en high end DVD m/skjerm dette da. lyden er det i allefall ikke noe å utsette på Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Trådstarteren lurte på om hvordan 310'n var, g det har han vel fått svar på!? Om den er bedre enn en high-end spiller er vel samme f...? Den er vaffal ikke noe dårligere en Pio P9/P90!! Heller tvert imot syns j... Hadde P9 før.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hvis den spiller like godt eller bedre enn min gamle Clarion 838 så er jeg egentlig meget fornøyd. Jeg er IKKE ut etter noen high-end spiller, men en funksjonell spiller med bra lyd og gode utbyggings muligheter. Det jeg har fra før er RF POWER bd1001 og RF power 500x som er brokoblert til 2 kanaler, 1 stk12" alpine Type R 2*4 ohm , 1 DLS ms6 som skal byttes ut med FOLAL K2P 6 1/2" og en lightening audio kondensator. og da tenkte jeg på en alpine 310 istede for clarion spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Godt valg! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Høres ut som et fornuftig valg spør du meg . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Skal mye til for at j bytter fra Alpine igjen vaffal!! :) Gromt utstyr!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 det JEG ikke liker er utseende.. de knappene på skrå osv.. savner spillere som ser ut noe ala pioneer p77mp osv (dvs meget diskret) Sånn fancy med massevis av animasjoner osv har jeg IKKE sansen for.. Det skrur jeg av i hvert fall.. noen spillere (av den bedre sorten) som ser ut noe med som p77mp for eksempel.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 det JEG ikke liker er utseende.. de knappene på skrå osv.. savner spillere som ser ut noe ala pioneer p77mp osv (dvs meget diskret) Sånn fancy med massevis av animasjoner osv har jeg IKKE sansen for.. Det skrur jeg av i hvert fall.. noen spillere (av den bedre sorten) som ser ut noe med som p77mp for eksempel.. de FÅ knappene som er på iva 310,står ikke på skrå affall....alt er "touch screen" basert på den....vist du spiller med skjermen nede,så er det egentlig bare en stor volumkontrol som visest,er ikke det diskre,så vet ikke jeg... :well Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 tusen takk for alle gode innlegg. da vil det bli Alpine + fokal på meg i løpet av januar. og jeg gleder meg masse til det ligger klart for å settes inn i bilen. Det vil bli kjøpt av en forhandler på forumet her, som gav meg et tilbud som jeg ikke kan si nei til. så bestillingen skjer omm en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg