Gå til innhold

Alpine IVA-D310R\RB

Ranger emnet

trønder

Anbefalte innlegg

Hvis den spiller like godt eller bedre enn min gamle Clarion 838 så er jeg egentlig meget fornøyd. Jeg er IKKE ut etter noen high-end spiller, men en funksjonell spiller med bra lyd og gode utbyggings muligheter. Det jeg har fra før er RF POWER bd1001 og

RF power 500x som er brokoblert til 2 kanaler, 1 stk12" alpine Type R 2*4 ohm , 1

DLS ms6 som skal byttes ut med FOLAL K2P 6 1/2" og en lightening audio kondensator.

og da tenkte jeg på en alpine 310 istede for clarion spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det JEG ikke liker er utseende.. de knappene på skrå osv.. savner spillere som ser ut noe ala pioneer p77mp osv (dvs meget diskret)

Sånn fancy med massevis av animasjoner osv har jeg IKKE sansen for.. Det skrur jeg av i hvert fall..

noen spillere (av den bedre sorten) som ser ut noe med som p77mp for eksempel..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det JEG ikke liker er utseende.. de knappene på skrå osv.. savner spillere som ser ut noe ala pioneer p77mp osv (dvs meget diskret)

Sånn fancy med massevis av animasjoner osv har jeg IKKE sansen for.. Det skrur jeg av i hvert fall..

noen spillere (av den bedre sorten) som ser ut noe med som p77mp for eksempel..

de FÅ knappene som er på iva 310,står ikke på skrå affall....alt er "touch screen" basert på den....vist du spiller med skjermen nede,så er det egentlig bare en stor volumkontrol som visest,er ikke det diskre,så vet ikke jeg... :well

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tusen takk for alle gode innlegg. da vil det bli Alpine + fokal på meg i løpet av januar. og jeg gleder meg masse til det ligger klart for å settes inn i bilen.

Det vil bli kjøpt av en forhandler på forumet her, som gav meg et tilbud som jeg ikke kan si nei til. så bestillingen skjer omm en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider