trønder Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 er det noen som har erfaring med denne spilleren(Alpine IVA-D310R\RB ),og hvordan vil dere si a den er utstyr messig og lyd/kvalitet messig? dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Til å ligge i den prisklassen er denne absolutt en meget sterk kandidat. Den har alle nye finesser samt god lyd. Alpine gir etter min mening bedre lyd enn det meste i de vanlige prisklasser, kvaliteten er også god. Menyer osv er kanskje litt vanskeligere å sette seg inn i som pioneer, men er faktisk ganske gode når man først er inne i det. Lyden vil selvfølgelig ligge litt etter en vanlig cdspiller, dette sier jo seg selv. En men skjerm må komprimere det meste av elektronikk for å få plass. Men er det dvd du vil ha ville jeg også siktet meg inn på denne. Pioneer Avh-p7500dvdII er heller ikke en dum spiller, hadde denne for en stund tilbake, prima kvalitet på bilde og lyd. Meget med MEGET brukervennlig, alt for mange finesser og digg utseende. Angrer på at jeg solgte den. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Den virker som en god spiller har en i bruk i min egen bil . Av de bedre jeg har testet . Alpine er jo lydmessig et bra valg . :lol Mvh Frank :???: Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Til å ligge i den prisklassen er denne absolutt en meget sterk kandidat. Den har alle nye finesser samt god lyd. Alpine gir etter min mening bedre lyd enn det meste i de vanlige prisklasser, kvaliteten er også god. Menyer osv er kanskje litt vanskeligere å sette seg inn i som pioneer, men er faktisk ganske gode når man først er inne i det. Lyden vil selvfølgelig ligge litt etter en vanlig cdspiller, dette sier jo seg selv. En men skjerm må komprimere det meste av elektronikk for å få plass. Men er det dvd du vil ha ville jeg også siktet meg inn på denne. Pioneer Avh-p7500dvdII er heller ikke en dum spiller, hadde denne for en stund tilbake, prima kvalitet på bilde og lyd. Meget med MEGET brukervennlig, alt for mange finesser og digg utseende. Angrer på at jeg solgte den. :( att lyden ligger etter en vanlig cd spiller er tull ettter min mening! i meget mange tilfeller så låter dvd spillere bedre en cd spillere!! knock Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 att lyden ligger etter en vanlig cd spiller er tull ettter min mening! i meget mange tilfeller så låter dvd spillere bedre en cd spillere!! Riktig, og denne spillern låter :lol meget bra . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Riktig, og denne spillern låter :lol meget bra . Mvh jupp! å spesielt i kombinasjon med PXA-H 701,så er denne en "killer" etter min mening...for 26-27 lapper,så har du allt du kan drømme om...den har faktisk alle funksjonene som storebror F#1 status har.... :respect Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jupp! å spesielt i kombinasjon med PXA-H 701,så er denne en "killer" etter min mening...for 26-27 lapper,så har du allt du kan drømme om...den har faktisk alle funksjonene som storebror F#1 status har.... For den vanlige mann i gata duger den uten PXA-H 701, men har man lyst å hive ut noen lapper til så er jo ikke det å forakte . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 det høres positivt ut, for jeg har fått et tilbud fra en forhandler, på denne spilleren og et frontsett som jeg er meget fornøyd med, men jeg måtte bare høre med dere dere andre på forumet først hva dere syns omm den, og det hørstes lovende ut. og frontettet var Polk/MOMO MMC-6500 Component System, og det sa han selgeren at han ble positivt overasket over. Det var foresten Bilradiospesialisten i Trondheim jeg fikk tilbudet fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 er det noen som har erfaring med denne spilleren(Alpine IVA-D310R\RB ),og hvordan vil dere si a den er utstyr messig og lyd/kvalitet messig? dragcar Har en slik spiller, topp spiller. God lyd, lett å bruke osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Lyden vil selvfølgelig ligge litt etter en vanlig cdspiller, dette sier jo seg selv. En men skjerm må komprimere det meste av elektronikk for å få plass. Men er det dvd du vil ha ville jeg også siktet meg inn på denne. nåh.... correct me if am wrong...har ikke denne spilleren en såkalt "hideaway" unit som en god del av elektroniken som har måttet vike plass for skjermen i??? lydmessig er i allefall denne en meget habil spiller som ikke står tilbake for noen cd-spiller Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har noe brukt til salgs hvis du er int...? Se signaturen under.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Stemmer det, Odd Helge! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Pioneer spillerens hide away unit, gikk ihvertfall bare på bilde delen. Alle høytalerutganger og phonokabler gikk rett fra headunit. Jeg snakker etter min mening, jeg hadde dvdspillern til 25k, men cdspillern jeg har nå for en femtepart av prisen, låter bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har du hørt forskjellen på lyden mellom Pioneer og Alpine da? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Pioneer spillerens hide away unit, gikk ihvertfall bare på bilde delen. Alle høytalerutganger og phonokabler gikk rett fra headunit. Jeg snakker etter min mening, jeg hadde dvdspillern til 25k, men cdspillern jeg har nå for en femtepart av prisen, låter bedre. alle phono utganger/innganger,optisk inn/ut og høytaler utgangene er på "hideway" boxen til alpine! spilleren låter bra,ikke noe mere å snakke om... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg