Finken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Har en Ford Courier, fin bruksbil/arbeidsbil, også hadde jeg noe diverse stæsj liggenes da og tenkte at dette måtte jeg få inn i den. 2stk kenwood 12 tommere (w3009), dobble boss 6,5 frontsett, boss riot rt2500d monoblokk, boss iq 400.4 4 kanaler og stinger pro 1 farad kondensator. Noen som har brukt disse kenwood bassene eller forsterkerene før? Har jo ikke kostet meg noe dette og skal ikke koste så mye mer en arbeidstimene det tar, er jo ikke akurat det grommeste, men bedre en de originale sprengte høytalerne i dashen. Noen som har tro på at dette vil funke? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hvorfor skulle det ikke funke? :O :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Funke vil det nok! Trenger du hjelp til montering så bor jeg i drammen. Bare gi meg beskjed om du er ny i gamet og trenger hjelp :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 fått lyd i bilen? vil bare holde meg up date ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg