Gå til innhold

Initial D

Ranger emnet

m0lidir

Anbefalte innlegg

sett litt at noen følger med på denne serien her på forumet..

så fikk idag 2 nye episoder av serien, koser meg fælt tross jeg ikke fatter en dritt, men teksting kommer iløpet av uka.. genial julepresang..

men som sagt, mange her som på det ? vært ivrig tilhenger en laaaaang stund nå og må si det er den beste bilserien som noen gang er laget

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen var grei, litt kjipt at de sammensveiset såpass mange personligheter sammen, og litt harry folk for rollene også, eneste som passet bra i filmen der var ryosuke og bunta, alle andre møkk..

ellers fikk jeg episode 21 og 22 av sesong 4 istad :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen var grei, litt kjipt at de sammensveiset såpass mange personligheter sammen, og litt harry folk for rollene også, eneste som passet bra i filmen der var ryosuke og bunta, alle andre møkk..

ellers fikk jeg episode 21 og 22 av sesong 4 istad :D

de er uten tekst eller?

edit: bah...litt før mg kebab_gud

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei teksting kommer ikke iløpet av uka .. det har aldri kommet innen en uke etter de ble sendt .. spesielt ille nå i jula ..

er vi heldige kommer det før nyttår .. men ikke forvnet noe

saken er at de har startet en ny subbing gruppe til serien for 2mnd siden som tok de forrige episodene, kan trolig komme ut på onsdag/torsdag etter det de har sagt før, men er lovet føre jula :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke le/ide som subber da, er projectD ellno.. de bruker rundt en 2/3 dager pr. episode.. men det får tiden vise :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei teksting kommer ikke iløpet av uka .. det har aldri kommet innen en uke etter de ble sendt .. spesielt ille nå i jula ..

er vi heldige kommer det før nyttår .. men ikke forvnet noe

å de kom idag kjære :D

superjulepresang :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok jeg inrømmer .. de kom TIL jul .. ikke før jul ...

så jeg har fortsatt nesteh rett :P

de kom før jul for meg (jul er når maten etes, pakkene åpnes og desserten er på borde) men men.. de kom fort vartfall.. å fikk de med meg tidligere idag, sitter nå å smekker opp pc'n til lillebror han fikk til jul..

dermed jeg fikk masse til bilen :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle føretil noe off topic noe..

jeg hadde engelsk eksamen på BI for vel ei uke siden no..

jeg ble virkelig overrasket da jeg såg oppgaven:)

satt faktisk å drømte om initial D i vel en god halvtime før jeg begynte å jobbe med den:)

se på bildet:)

oppgave.jpg

lurer på hvor de henter navna til oppgavene sine fra kiddie

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. najs.. men er da ikke så uvanlige navn i japse land, fornavna er kanskje litt men etternavn har jeg vært borti ett par ganger, men genialt :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider