m0lidir Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 sett litt at noen følger med på denne serien her på forumet.. så fikk idag 2 nye episoder av serien, koser meg fælt tross jeg ikke fatter en dritt, men teksting kommer iløpet av uka.. genial julepresang.. men som sagt, mange her som på det ? vært ivrig tilhenger en laaaaang stund nå og må si det er den beste bilserien som noen gang er laget Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Har sett sesongene 1->4 og for meg er det nærmest som religion. Beste bilserie ever. Bortsett fra Initial-D filmen som kom nå nettopp, værste møkka jeg har sett. Fucker til hele historien, fan av serien er herved advart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 filmen var grei, litt kjipt at de sammensveiset såpass mange personligheter sammen, og litt harry folk for rollene også, eneste som passet bra i filmen der var ryosuke og bunta, alle andre møkk.. ellers fikk jeg episode 21 og 22 av sesong 4 istad :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 nei teksting kommer ikke iløpet av uka .. det har aldri kommet innen en uke etter de ble sendt .. spesielt ille nå i jula .. er vi heldige kommer det før nyttår .. men ikke forvnet noe Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 filmen var grei, litt kjipt at de sammensveiset såpass mange personligheter sammen, og litt harry folk for rollene også, eneste som passet bra i filmen der var ryosuke og bunta, alle andre møkk.. ellers fikk jeg episode 21 og 22 av sesong 4 istad :D de er uten tekst eller? edit: bah...litt før mg kebab_gud Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 nei teksting kommer ikke iløpet av uka .. det har aldri kommet innen en uke etter de ble sendt .. spesielt ille nå i jula ..er vi heldige kommer det før nyttår .. men ikke forvnet noe saken er at de har startet en ny subbing gruppe til serien for 2mnd siden som tok de forrige episodene, kan trolig komme ut på onsdag/torsdag etter det de har sagt før, men er lovet føre jula :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 de var ikke så raske sistgang .. de blir ikke så raske dennegang .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 er ikke le/ide som subber da, er projectD ellno.. de bruker rundt en 2/3 dager pr. episode.. men det får tiden vise :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 nei teksting kommer ikke iløpet av uka .. det har aldri kommet innen en uke etter de ble sendt .. spesielt ille nå i jula ..er vi heldige kommer det før nyttår .. men ikke forvnet noe å de kom idag kjære :D superjulepresang :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 ok ok jeg inrømmer .. de kom TIL jul .. ikke før jul ... så jeg har fortsatt nesteh rett :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 ok ok jeg inrømmer .. de kom TIL jul .. ikke før jul ... så jeg har fortsatt nesteh rett :P de kom før jul for meg (jul er når maten etes, pakkene åpnes og desserten er på borde) men men.. de kom fort vartfall.. å fikk de med meg tidligere idag, sitter nå å smekker opp pc'n til lillebror han fikk til jul.. dermed jeg fikk masse til bilen :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 åååå så fint :D *laste ned* Kan anbefale tegneseriene. Storyen er bedre lagt opp der. Har selv de første 15 bøkene, i bokhyla, og er oppe i .... 28? på harddisken... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 er på 32 jeg :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 tenkte jeg skulle føretil noe off topic noe.. jeg hadde engelsk eksamen på BI for vel ei uke siden no.. jeg ble virkelig overrasket da jeg såg oppgaven:) satt faktisk å drømte om initial D i vel en god halvtime før jeg begynte å jobbe med den:) se på bildet:) lurer på hvor de henter navna til oppgavene sine fra kiddie Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe.. najs.. men er da ikke så uvanlige navn i japse land, fornavna er kanskje litt men etternavn har jeg vært borti ett par ganger, men genialt :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg