turbothomas Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 EDITERT: Med stereoplaner som varierer fra dag til dag, har dette aktuelisert seg igjen. Jeg trenger: Et kurant frontsett i enten 5" - 6,5". Det bør være av kurant merke og kvalitet. Er det brukt bør det ikke koste mer enn 1500 kr. Men, dybden på elementet må være så liten som mulig. Tror 7-8 cm er maks. (?) Ta kontakt på pm, eller mail: abbaar@start.no Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg har en emphazer 12" i liten kasse (ca 32x34x50 eller noe i den duren) trykk-kasse. kan levere den i moelv for 1000 kr, jeg passerer der hver fredag/søndag. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Takker for tilbudet. Bass-problemet løste seg selv da jeg kjøpte ny bil til kjerringa der gamleanlegget sitter... Må fremdeles ha et frontsett. Hvis noen har et uten aaaaltfor mye dybde, mottas tilbud med takk. Oter11; tilbudet er under tung vurdering. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Morel Pulse 6 = 2000 kr ;) 6.5". god lyd :) separert mellomtone og diskant, med delefilter.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg har fått ett tilbud (på front-komponent-sett) på to uker. Er det virkelig ingen som har slikt å selge? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg