VipS_VimS Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Fant denne på Volkswarenhaus, noe for et av de mange old-school prosjektene der ute? Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Vet ikke helt hva jeg syns om det på Golf... på Boble er det jo steintøft!! Kanskje bestille et sett og prøve åssen det blir, når bilen er ferdig... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Vet ikke helt hva jeg syns om det på Golf... på Boble er det jo steintøft!!Kanskje bestille et sett og prøve åssen det blir, når bilen er ferdig... :) Det er kult om du går inn for et tema. På den gamle pc`en har jeg et bilde av en einsergolf med kromfangere,speil, lister osv. med imitert trepanel fra lista og ned ( slik som på eldre Caprice osv.). Den hadde sånne lyktecaps og elgehorn som nakkestøtter. den var dødsbarsk! jeg har faktisk vurdert slike selv, men det må jo gli inn i temaet og... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg