eiriksmil Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 http://media.ams-evo8.com/sevo826awhp.wmv Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det er forresten også kanskje verdt å nevne at dette ikke er demo-bilen til AMS, som er sølv, men deres heftigste customer-car. 826 awhp, bare helt sykt! Forresten, legg merke til custom-arbeidet i motoren. :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Mmmm... GT42 :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Imponerende tall å skryte av. Er nok redd det er noe turbo lag i den vogna der når dem er ute å kjører :) Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 han skyter i hvertfall ikke på seg en kalkulert effekt i motoren ;) _____________________________________________________________________ R33 GTR med 406Awhk ved 7000rpm/337.8 ft/lbs ved 3.700rpm @1.1bar peak boost Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 han skyter i hvertfall ikke på seg en kalkulert effekt i motoren ;) Hmmm.. Hvem er det som gjør det? Har jeg gått glipp av noe? Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 han skyter i hvertfall ikke på seg en kalkulert effekt i motoren ;) Hmmm.. Hvem er det som gjør det? Har jeg gått glipp av noe? Sitat: OK ON TEXACO SUPER UNLEADED AT 1.7 BAR IT MADE 493.4 BHP AT THE WHEELS @7000 RPM (631.5 AT THE FLY) 396.5 LBFT AT THE WHEELS@6000 RPM (495.6 AT THE FLY) ON TEXACO SUPER ULEADED AT 2.1 BAR IT MADE 523.0 BHP AT THE WHEELS@6500 RPM (669.4 AT THE FLY) 452.8 LBFT AT THE WHEELS@5500 RPM (566.0 AT THE FLY) AND ON RTE RACE FUEL 106 OCTANE AT 2.1 BAR IT MADE 561.1 BHP AT THE WHEELS@6500 RPM (718.2 AT THE FLY) 486.7 LBFT AT THE WHEELS@5500 RPM (608.3 AT THE FLY) her er det vel noen Flywheels kalkulasjoner ;) men hvis du stiller opp så hadde det vært spennende å tatt noen runder på rudskogen mot deg til sommeren, men jeg har bare 406Awhp da ;) _____________________________________________________________________ R33 GTR med 406Awhk ved 7000rpm/337.8 ft/lbs ved 3.700rpm @1.1bar peak boost på 98 oct, nytt map og 1.6bar blir bra Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hva er egentlig problemet ditt! De tallene du refferer til der er tall tatt fra GT ART sin målinger! Hvis DU Reidar mener du har mer ekspertise enn Garry på GT ART i ENgland. Så skal jeg personlig betale for å hente over Garry til norge så skal du diskutere de tallene med han! Om du ønsker så kan jeg oxå scanne bremse papirene.. Jeg er på ingen måte noen ekspert innen tuning.. Jeg ønsker heller ikke å være det! Jeg bare forholder meg til hva de som har laget/bremset "Monster" Evo`n sier! Jeg oxå forholder meg til de resultatene bilen har bevisst de 3 gangene den har vært på bane... Med slitte gatedekk, understell satt opp for drag og meg som rimelig uerfaren sjåfør så klarte "Monsteret" å henge glatt med i toppen av de store gutta! Det viser video opptak som "The Final Movie" fra Osenworks og Gatebil filmen... Her legger jeg ut et sitat fra en fyr i England postet på MLR for noen dager siden: I'll post the dyno sheets as soon as I can get my scanner working.The result seems to confirm the 24% loss assumption generally used for DD rollers on here. It works back to 684 HP ATF, whilst the engine was bench tested on Simon's dyno at 680 HP at the same boost using the same fuel and mapping parameters. Og Reidar, ingen problem.. Jeg kan leie Rudskogen en ettermidag til sommeren og du å jeg kan race litt! Jeg er IKKE redd for å tape for noen som er bedre enn meg :kiss Det vil bli filmet og brukt i DVD`n min "The Monster Tour 2006" Gi meg en PM når det passer for deg mellom Mai og Sept! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ikke ta helt av nå da.. hehehe :D:D synes det bare er artig å se oppegående mennester nekte å tenke logisk :D:D når man har bygget en bil å fått bra tall hvorfor ødlegge de med å gjette frem noen fantasi tall. selv om det må være fristende å legge på 200hk for å få mere street cred ;) I et av de siste Japanese performens bladene så var det EVO mot Impreza, der var det 3 STIer som hadde ca 450-550hk som kjørte 10.2-10.5sek 402m. der var det vel et par EVOr med 700hk og 900hk mener jeg å huske men de kom ikke blant de 3 beste en gang ;) blir litt som med Barte Hans spør du meg. men det er bare morro å se bremse papirer så hvis du gidder å scane så hadde det vært kult :) som du selv paster så gjelder 24% tap Dyno dynamics ruller.. får plutselig en bil som bremser samme tall på hjula (på DD og DJ) mere hk i motoren bare pga at man bremser på Dyno dynamics en hvis man bremser på en Dynojet. kan det være noe med DD rullene som gjør at biler får et annet tap en på alle andre ruller? kan det være noe rart ved dette? det er lov å sette spørmsmåls tegn ved sånt vel? kongens nye klær osv. jeg blir med å spleiser på bane leie jeg, kunne tenke meg å få testet bilen litt før første gatebil :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Og Reidar, ingen problem.. Jeg kan leie Rudskogen en ettermidag til sommeren og du å jeg kan race litt! Jeg er IKKE redd for å tape for noen som er bedre enn meg :kiss Det vil bli filmet og brukt i DVD`n min "The Monster Tour 2006" Gi meg en PM når det passer for deg mellom Mai og Sept! Høres bra ut! :) Dette blir spennede! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ikke ta helt av nå da.. hehehe :D:D synes det bare er artig å se oppegående mennester nekte å tenke logisk :D:D når man har bygget en bil å fått bra tall hvorfor ødlegge de med å gjette frem noen fantasi tall. selv om det må være fristende å legge på 200hk for å få mere street cred ;) I et av de siste Japanese performens bladene så var det EVO mot Impreza, der var det 3 STIer som hadde ca 450-550hk som kjørte 10.2-10.5sek 402m. der var det vel et par EVOr med 700hk og 900hk mener jeg å huske men de kom ikke blant de 3 beste en gang ;) blir litt som med Barte Hans spør du meg. men det er bare morro å se bremse papirer så hvis du gidder å scane så hadde det vært kult :) som du selv paster så gjelder 24% tap Dyno dynamics ruller.. får plutselig en bil som bremser samme tall på hjula (på DD og DJ) mere hk i motoren bare pga at man bremser på Dyno dynamics en hvis man bremser på en Dynojet. kan det være noe med DD rullene som gjør at biler får et annet tap en på alle andre ruller? kan det være noe rart ved dette? det er lov å sette spørmsmåls tegn ved sånt vel? kongens nye klær osv. Jeg blir med å spleiser på bane leie jeg, kunne tenke meg å få testet bilen litt før første gatebil :) Jeg gjentar! Jeg KUN forholder meg til hva Norris Design, GT ART og andre sier! De sier at 24% tap er gjennomstlig på en Evo! Jeg påstår ingenting! Det er andre som gjør.. Og sorry for å si det.. Men må jeg velge å lytte til Garry på GT ARt eller deg reidar så tror jeg at du ligger tynt ann! Jeg er MER enn fornøyd med den effekten som "Monster" Evo`n har visst til nå.. Og jeg tror det er mer å hente! Jeg er liksom ikke så opptatt av hva bilen har klart eller kan klare på rulla! De få gangen til nå jeg har vært på bane. Har "Monsteret" bevisst at det ligger et kjempe potensiale der, selv med 1460kilo+ som vekt. Her har du bremsepapirene mine scannet. Brems 1: 523whp Brems 2: 561whp Når det gjelder banekjøring så skal jeg si fra til deg litt nærmere! Regner med at det kan bli en hverdag i April. Jeg betaler for det selv. Og du med bilen din er velkommen. Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Eneste du har bevis på er jo det du har på papiret, men men.. gutta i England sier at GTR har 25% tap også, da skal jeg ha 508hk på 1.1bar og 1.1bar trykk ved 3.700rpm.. ;) Kjempe snillt av deg å la meg få kjøre, April hadde vært fint ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Eneste du har bevis på er jo det du har på papiret, QUOTE] Eneste du har bevis på hva da? Hva mener du? Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 bremsepapiret er jo et bevis på hvor mye hk du har, evt i motorbenk eller på rulle. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan alle Evo'er bli med? :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.