MB_Anderz Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Å bruke penger på en 2liter M102 motor for å få mere power, er det samme som å kaste pengene i peisen. Varmer lite! Bruk penga på å gjøre bilen penere. Og bruke pengene på understell, det får bilen til å gå fortere! Er ingen ting du kan gjøre for å få mere hk for en billig penge. Effekanlegg og konfilter = 2-5hk... Det merker du kun i nedoverbakke, medvind og lukta av nybakte boller! Hadde jeg hatt 10.000,- å bruke på en 190, da hadde valget gått på endestuss, understell og noen cleen'e lisser! Og hvis du har 10k, og skal ha mere hk, da sparer du 20k til og så kjøper du turbo til den, eller enda enklere kjøpe en 2.3 - 2.5-16v motor. Tilsvarer det samme i hk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har aldri giddet å kostet på den 2litern min noe. da sparer jeg heller til 16v motor. eller 16v bil.. men passer motor og driverk fra W124 da?? men blir nok den slitne 2litern en tid fremmover ja. satser mest på utsende jeg. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 fullt justerbart demper sett som meg :D gjør den til en killer i svingene, samt stabstag og fjerning av div ting for å lette den stakkaren litt.. og bedre bremser.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 noen som kan gi link til evt Bremser og Dempersett? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 dempere kan høres rundt om mange steder, har justerbart koni sett, er bare innom en mekaniker sjappe.. bremser er jo bare å titte innom 190forumet, der selges mye ellers så er da ikke en fin liten oppgradering fra 8v til 16v bremser ille med noe heftigere klosser.. hørt att 500e bremser også går men hva skal du med det da ? med en bil som har 120hk og veier 1200kg... bruk penga på understell og ellers kosmetiske endringer som ikke tar heeeeeeeeelt av.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 skal kjøpe meg 500e bremser etter jul 300x28mm skiver. da stopper det. og gule koni til sommern. er så slapp bak. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Har en topp til motoren din, med ventiler og alt... Bra til porting vet du...;) Er med innsug til gasser også... PM hvis int... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Han lurte på noe som ikke kostet mye da, eneste jeg tror vil hjelpe litt er porting av topp ell en liten kompressor, men koster endel det og... Tror ikke han vil bytte motor, girkasse, bremser, understell osv....dette lukter det masse gryn av.... Hvor mye er det for en kompressor da? Bare lurer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvor mye er det for en kompressor da? Bare lurer! :) Vet ikke jeg....men når jeg tenker meg om høres det dyrt ut...hehe :lol Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Her har du jo et lite tips da....Turbo Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Her har du jo et lite tips da....Turbo og det settet der ville ha kommet på? :crazysant Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 45.000 kr....Sjekk linken... http://www.tstuning.com/shop/product_info.php?cPath=1_73_421&products_id=2053 Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hmm du får vell litt mere krefter av å ta av allt av katalysator og greier på eksosen og ha kunn en sportspotte bak vell ??? håper vertfall det for det jeg hadde tenkt til ^^, Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hmm du får vell litt mere krefter av å ta av allt av katalysator og greier på eksosen og ha kunn en sportspotte bak vell ??? håper vertfall det for det jeg hadde tenkt til ^^, Du får vel litt mer, men er ikke mye og skryte av...tror ikke du vil merke det så fælt...1-5 hk mer, men vil ikke si sikkert... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg fjerna jo KAT på min. merka ikke en dritt. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg