zAilen240rånar Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 lurte på om noken viste kor man får tak i gassdempere til 240 til ein rimelig penge!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg skal selge seinere i vinter. sachs advantage dempere Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 til en rimelig penge, bcb.no koni dempere og lesjö fjører til 5-6 lapper mener jeg..da får du jo ett nytt senkesett også(som ikke senker noe på andre enn butcher's bil:D) så da har du jo senkefjører å kappe på om du vil ha bilen lav i samme slengen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 KYB gassdempere på bilextra! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 til en rimelig penge, bcb.no koni dempere og lesjö fjører til 5-6 lapper mener jeg..da får du jo ett nytt senkesett også(som ikke senker noe på andre enn butcher's bil:D) så da har du jo senkefjører å kappe på om du vil ha bilen lav i samme slengen.. ja, hehe.. det er merkelig det der. hvorfor er bilen min lavere enn andre sine med samme senking? demperene kan vel ikke gjøre alt? ellers: lurer jeg på om folk kjører alt for små hjul! da vil jo bilen se høyere ut. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 gassdempere selges jo sotrt sett på alle rekvisita foretninger da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ja, hehe.. det er merkelig det der.hvorfor er bilen min lavere enn andre sine med samme senking? demperene kan vel ikke gjøre alt? ellers: lurer jeg på om folk kjører alt for små hjul! da vil jo bilen se høyere ut. demperene skal ikke ha noe å si på høyden, da er det isåfall noe som ikke stemmer(til en viss grad riktignok) for det er jo fjørene bilen skal "stå" på.. men det er et eller annen merkelig med den din..er jo INGEN andre som er blitt så lav med like fjører! senka du bilen selv eller var den slik da du kjøpte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Finnes flere typer fester i toppen av fjærbeina, de har innvirkning på høyden. Dvs at den øverste plata fjærene ligger mot foran, kan ha forskjellig høyde. Det gir faktisk en forskjell på ca 3cm i høyden, selvsagt kun foran. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Finnes flere typer fester i toppen av fjærbeina, de har innvirkning på høyden.Dvs at den øverste plata fjærene ligger mot foran, kan ha forskjellig høyde. Det gir faktisk en forskjell på ca 3cm i høyden, selvsagt kun foran. det er jo helt vanlig da,fjærskåla på førersiden er annerledes sikkert pga av vetkfordeling eller noe slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jo, men tenkte kanskje at DaButcher har en høy type innfesting på begge sider der. Finnes flere utgaver på begge sider. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg