Gå til innhold

Photoshop-konkurranse på Gatebil.no!

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke dette en konkurranse????

Jo, hvor står det skrevet at man i alle konkurranser har flere forsøk?

 

Hvorfor kan man ikke delta med flere modder?

Fordi enklete har sendt inn opptil 10 modds. Vil heller at folk tar seg og god tid og lager 1 fet, enn ti halveis.. (og fordi JEG lager reglene).

 

Er like merkelig som å si at hver spiller på en fotballkamp bare kan få prøve å score en gang

Nei, absolutt ikke.

 

:)

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvor står det skrevet at man i alle konkurranser har flere forsøk?

 

 

Fordi enklete har sendt inn opptil 10 modds. Vil heller at folk tar seg og god tid og lager 1 fet, enn ti halveis.. (og fordi JEG lager reglene).

 

 

Nei, absolutt ikke.

 

:)

 

-

Henrik

 

At du er lei av å se på dårlige modder kan jeg forstå.

 

Når det ikke står spesifisert på konken at du ikke kan sende inn mer enn en modd så må du regne med at flere vil sende inn flere eksempler på sin kreativitet. Dumt av deg å ikke skrive det på forsiden da :) Det står jo der at alt er lov aneglsmili

 

Håper det blir flere slike konker da det er morro å se på de som kan dette. Gir inspirasjon til designdetaljer på egne biler. Skal feks utover våren prøve å lage form til panser inspirert av en moddene .

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå avsluttes hvert øyeblikk denne konkurransen... Vi drar i gang en ny med en gang. Kunne en av dere erfarne moddere tenkt dere å sende meg et bilde som er fint å jobbe med? Gjerne uten masse copyright-mas rundt seg.. ;) Dette måtte vært et bilde dere ikke har jobbet med før.. Evt lagt noen føringer for hvilket type bilde dere er ute etter?

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå avsluttes hvert øyeblikk denne konkurransen... Vi drar i gang en ny med en gang. Kunne en av dere erfarne moddere tenkt dere å sende meg et bilde som er fint å jobbe med? Gjerne uten masse copyright-mas rundt seg.. ;) Dette måtte vært et bilde dere ikke har jobbet med før.. Evt lagt noen føringer for hvilket type bilde dere er ute etter?

 

-

Henrik

kan se om jeg finner et bra modde bilde, noe jeg ikke har modda da seff;):)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår