Gå til innhold

Photoshop-konkurranse på Gatebil.no!

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik
Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut

Det var mye uenighet denne runden.. Flere gode bidrag. Photoshop-jobben på vinnerbilen er i hvert fall kjempebra!

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut

 

:rolleyes:

 

 

 

Vinneren var velfortjent. Om du likte den eller ikke skjønner hvorfor nr 20 vant er vel ganske irrelevant

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til vinnern =) Arild sin var grommest denne runden synes jeg ;) Hadde han bare funnet/brukt kulere bakgrunn!

Menneh, jeg lurer litt på hvorfor mods som #44, 31, og 27 er med. Det er jo tydelig helt andre biler, håper disse blir disket automatisk, men legges ut bare så folk ikke skal mase om at bilen dems ikke kom med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik
håper disse blir disket automatisk, men legges ut bare så folk ikke skal mase om at bilen dems ikke kom med?

Folket er VELDIG flinke til å si ifra. Så jeg kan egentlig helt ukritisk legge ut alt mulig - så får jeg en drøss med mailer og beskjeder hver gang jeg gjør noe feil. :) Hvis noen som jukser hadde vunnet ville eposten min blitt fyllt opp og diskusjonsforumet kokt over med sinte lesere.. Er med andre ord veldig klar over hva som foregår.

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest MrHenrik
hva gjør man hvis man har 2 gatebil 2005 filmer og high octane scandinavia da? gidder jo ikke å melde meg på hvis jeg vinner det jeg har..

Da melder du deg ikke på. Enkelt og greit. :)

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sårri folkens,men alle moddene på konk nr.3 sugde hardt,alle er helt elendige..

Drittunge.. lag no bedre du da?? Dårlige bilder fra utgangspunktet og..

Modd nr 3 var jo litt kool..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bildene som gjør det meste vanskelig,men det er virkelig lavmål på denne runden..

Mye mulig det er nye folk som vil prøve seg på ps,greit det.Men det som er poenget er at moddene i denne runden er mindre bra,dårlig gjennomførte,urealistiske osv.

Har de gode chopperne her på forumet tatt seg fri?Kommer det noen skikkelige mods..?Får iallefall håpe det..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår