s2Anders Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har bla ett turbokitt her : http://212.214.223.230/shop/catalog/default.php?cPath=38_64&osCsid=3584be7cfb010d025aba18fbf997b34f altså stylingkompaniet i sverige.. :) Sier bare hvis du skal ha turbo på bilen så gjør det skikkelig med en gang! Kan bli enda dyrere hvis du ikke gjør det.. .. Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Stiv pris på singel-turbo til supra der gett! http://212.214.223.230/shop/catalog/product_info.php?cPath=38_64&products_id=1373 Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Kan fint lade alt du orker, men ryker fort gjør det uansett, HKS pakning eller ikke... Ser ingen grunn til og kjøre med noe annet enn org. pakning så lenge du ikke skal bygge 500+ hk motor. Men og bygge turbo på en D15 uten og bytte råder og stempler er dumt, spesielt om man har ett håp om at det skal gå en stund... Hvordan er det å å bruke dobble pakninger med ARP bolter på D15 motorene? Vet det går greit på 300 hk ++ 2,0L 16v VW motorer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Stiv pris på singel-turbo til supra der gett!http://212.214.223.230/shop/catalog/product_info.php?cPath=38_64&products_id=1373 Ja det skal være sikkert og visst! De har ok priser på en del ting, men vet att de er litt dyre ja.. :iconsm Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja det skal være sikkert og visst!De har ok priser på en del ting, men vet att de er litt dyre ja.. :iconsm Synes de prisene var litt stive. Får vel bra priser på andre siden av dammen. Men fordi som tror det å bytte råder og stempler er dyrt så tar man feil. Har du først kjøpt deg et turbo kit (ikke ebay/XSautocrome). Så koster det ikke mange slantene ekstra for stempler etc (så sant du kjøper det på den andre siden av dammen). En hondata er heller ikke det som koster mest. Men når man har alt kjøpt dette i tilegg så får du lengre levetid, og ikke minst, man kan lade mer som igjen gir mer krutt. JHS er vel den personen som kan utale seg mer om dette. Lytt på han. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvordan er det å å bruke dobble pakninger med ARP bolter på D15 motorene? Vet det går greit på 300 hk ++ 2,0L 16v VW motorer På D-serie-motorene til Honda har det vist seg at mange som tar ut mye effekt nøyer seg med å decke blokka og korreksjonsplane toppen så alt er perfekt flatt innenfor en brøkdels millimeter. Deretter skrur man ARP-studs inn i blokka, legger på ei ny, original OEM Honda toppakning (med eller uten kobberspray på), trer toppen over studsene og skrur toppen fast med mutterne fra ARP i toppen. Noen bruker også å o-ringe blokka med ståltråd rundt sylindrene for best mulig tetting. Ellers, hva gjelder kompresjonsforhold kan mix & match av OEM Hondadeler brukes for å skaffe de fleste kurante kompresjonsforhold man kan tenke seg; men ringlandene er jo svake som glass likevel (det er derfor man får slengt etter seg stempler fra Arias, Wiseco, CP, JE og den gjengen for svært lite penger). Men derimot B-serie-motorene - de er nært nok bombesikre så snart man har ARP-studs i toppen - det er ekstremt sjelden man hører om noen som klarer å løfte toppen og/eller blåse en toppakning på disse. Ringlandene takker for seg lenge før den tid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 du finner turbokit på ebay for ca. 700$. med ic, rør, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 du finner turbokit på ebay for ca. 700$.med ic, rør, etc. Problemet er jo bare at de fleste komponentene i kitet går til helvete innen svært kort tid. Man får hva man betaler for, og det er en grunn til at produktene fra Full-Race er langt fra billige. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenE Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 heisann:) Er også litt gira på turbokit, og tenkte jeg skulle sjekke ut linken, men av en elelr annen grunn har jeg ikke tilgang?? noen som vet hvorfor? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenE Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Da tenkte jeg på den linken til det brukte turbokittet her på bilforum:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Kanskje det har noe med at det var 4 år siden noen svarte i denne tråden sist Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bruk av søkefunksjonen er likevel stilig. Er slett ikke alle som finner dén knappen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenE Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ojsann, det la jeg ikke merke til.. Der har du sikkert grunnen ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.