AMA Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Noen som kan forklare detaljert hvordan denne monteres? Gjerne med bilder og gode forklaringer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 :confused: violin :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ingen :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Så det er ingen som vet hvordan dette gjøres/monteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Slangen som kommer med avdampen fra toppen skal inn på tanken. ( går inn i innsugningsslangen nå ) Du må ha et lite luft tilter på tanken. Du kan enten lage en retur slange til bunnpanne med olje retur eller du bare tømmer tanken av og til før det renner over. ( fordel med "se glass" ) Enkelt prinsipp , men har ikke gjort det selv og har ikke bilder. På en motor som er i bra stand skal det komme minimalt med olje i denne tanken .. ( så sant du ikke lader på med et sykt ladetrykk .. ) På min g60 kom det så lite at jeg droppet tanketå satte filter rett på utluftningen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Kan jeg spørre hva som er meningen med en slik tank ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 påkrevd på banekjøring...om det er anledning for oljen til å renne ut om du går på taket med bilen ? ihvertfall så der på bilcross.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Har jeg forstått det rett, at det er denne slangen som skal inn på catch tanken og så skal det bare blokkes der den går inn originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg