J-ski Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Var på biltema på tiller i går rund 18:30 tia, vi sto på parkerings plassen og la opp aux kabler da vi hørte en helt sinnsykt vill motor lyd, å da vi snudde oss for å se va det var, sto det en svart og orange izuzu pickup og ventet på grønt=) rakk desværre ikke å finne frem camen før den ble borte i horisonten men på lyden gjettet vi at det var den med rb25 skyline motor i noen andre som vet no om det? Bilder??? :crazysant Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hørt om den før her.. men er det ikke rb26det sin er skyline a ? hehe anyway, psycho bil, sleeper vøtt :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ja, den kjørte forbi meg på ladesletta i går, lurer også på koss motor det er i den der... Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Var på biltema på tiller i går rund 18:30 tia, vi sto på parkerings plassen og la opp aux kabler da vi hørte en helt sinnsykt vill motor lyd, å da vi snudde oss for å se va det var, sto det en svart og orange izuzu pickup og ventet på grønt=) rakk desværre ikke å finne frem camen før den ble borte i horisonten men på lyden gjettet vi at det var den med rb25 skyline motor i noen andre som vet no om det? Bilder??? :crazysant åssen i H******* kan du høre at det er akkurat en rb25det!? :crazysant Eksos potter osv. kan gjøre mye med lyden.. :p Du kjenner ikke tilfeldigvis fyren da? har vært endel skryte poster her i det siste så derfor jeg spør =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg gjetter at det ikke er så mange Isuzu-biler med heftig motor der... Kanskje bare én, og at denne har RB25DET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 er det ikke en r33 gts-t motor i den a? vært diskusjon om den før her inne, da den hadde kjørt mot en supra.. mener eieren sa det var en gts-t motor.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hørt om den før her.. men er det ikke rb26det sin er skyline a ? hehe anyway, psycho bil, sleeper vøtt :D Jo, i GT-R en.. rb26dett btw, mens dette var snakk om motoren fra en GTS. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 er det ikke en r33 gts-t motor i den a? vært diskusjon om den før her inne, da den hadde kjørt mot en supra.. mener eieren sa det var en gts-t motor.. Ja? r33 gts-t har RB25DET... r32 gts(-t) har rb20det alle GT-R`ene har RB26DETT... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Ja? r33 gts-t har RB25DET... r32 gts(-t) har rb20de(-t) alle GT-R`ene har RB26DETT... og R34 Gtt kom med neo6 motoren. RB25det med 280hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Forrige Eier Skrev Følgende på forrige tråd: hei hei.. det er min bil dere har sett. er et proskekt jeg har holdt på med ei stund nå. motoren som sitter i bilen er en rb25 fra skyline r33 gts.bilen er ikke helt ferdig ennå,men jeg håper at jeg blir ferdig i løpet av vinteren. bilder kommer så snart jeg får tilbake kameraet mitt. Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har ikke my jappse peil men jeg har hørt det er en rb25 og uansett vilken skyline den kommer fra så er det villt til izuzu å være. Men er det ingen som har noen bilder av denne, må jo være noen som kjenner han typen som kjører rundt i noe så sykt=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 vi sto på parkerings plassen og la opp aux kabler lol..Hehe.. Også en plass og mekke stereo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg