snorr Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei!.. Jeg har en BMW520. KJøpte den for 2 uker sia. Skal lage anlegg i den, men får ikke ut spilleren.Spilleren er en VDO veit ikke helt hvor gammel den er men kan tenke meg at den er rundt 6-7 år. Har forhørt meg med lokale butikker hvor de selger cd-spillere om de har pinner som kan brukes på VDO spillere men de har ikke noe som kan brukest. Nytter ikke og få den ut med skrujern heller. Er det noen som vet om det finnes noe annet verktøy som kan brukest eller noe annet som kan få cd-spilleren ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 En kamerat av meg trengte en slik greie med to pinner på når han skulle ha ut sin VDO.. Er visst samme som philips brukte/bruker.. Spør hos en eller annen sjappe om de har å låne deg... Jeg lånte et slikt par hos bilextra faktisk, de forhandler nemlig VDO... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 legg gjerne ut et nærbilde så vi har noe å se på mens vi kør oss i hue... og finner en løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sjekket i hanskerommet e.l. at de ikke ligger igjen etter forrige eier? De ser gjerne slik ut: Noen tynne skrutrekkere e.l. kan gjøre samme nytten, du må stikke de inn ca. 4 cm. Men de fleste som selger bilstereo må ha et par sånne liggende å låne deg! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Er visst samme som philips brukte/bruker.. Spør hos en eller annen sjappe om de har å låne deg... Jeg lånte et slikt par hos bilextra faktisk, de forhandler nemlig VDO... litt OT men de "pinnene" var egentlig europeisk standar før... Blaukpunkt, Becker, osv brukte det før og men de japanske produsente -bla Pioneer- begynte å bruke andre løsninger. knock du kan faktisk bruke et par lange spikre på hver side som går ca 3-4cm inn og dytter 2 låser innover mot spilleren, da kan du dra ut spilleren eller dytten bakfra. Siste gange brukte jeg 2 stk skrutrekkere eller hva som helst som går inn i de runde hullene i fronte. -men ikke tannpirker- da de har en tendens til å kneke.... knock edit: ser transmedia hadde tilogmed bilder gitt... :well Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorr Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Takker for hjelp! Skal prøve og få tid og dra innom bilextra i morra. Om det ikke løser seg da så skal jeg få tatt et bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hehe, samma dritten som satt i golfen min. De pinnene fant jeg riktignok i hanskerommet etter mye styr. Har du et tynt skrujern, spiker etc funker det også. Bare å dytte inn i hvert hull til det kommer et klikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg