Gå til innhold

Får ikke dratt ut Cdspilleren i bilen

Ranger emnet

snorr

Anbefalte innlegg

Hei!..

Jeg har en BMW520. KJøpte den for 2 uker sia. Skal lage anlegg i den, men får ikke ut spilleren.Spilleren er en VDO veit ikke helt hvor gammel den er men kan tenke meg at den er rundt 6-7 år. Har forhørt meg med lokale butikker hvor de selger cd-spillere om de har pinner som kan brukes på VDO spillere men de har ikke noe som kan brukest. Nytter ikke og få den ut med skrujern heller. Er det noen som vet om det finnes noe annet verktøy som kan brukest eller noe annet som kan få cd-spilleren ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg trengte en slik greie med to pinner på når han skulle ha ut sin VDO.. Er visst samme som philips brukte/bruker.. Spør hos en eller annen sjappe om de har å låne deg...

Jeg lånte et slikt par hos bilextra faktisk, de forhandler nemlig VDO...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst samme som philips brukte/bruker.. Spør hos en eller annen sjappe om de har å låne deg...

Jeg lånte et slikt par hos bilextra faktisk, de forhandler nemlig VDO...

litt OT men de "pinnene" var egentlig europeisk standar før... Blaukpunkt, Becker, osv brukte det før og men de japanske produsente -bla Pioneer- begynte å bruke andre løsninger. knock du kan faktisk bruke et par lange spikre på hver side som går ca 3-4cm inn og dytter 2 låser innover mot spilleren, da kan du dra ut spilleren eller dytten bakfra. Siste gange brukte jeg 2 stk skrutrekkere eller hva som helst som går inn i de runde hullene i fronte. -men ikke tannpirker- da de har en tendens til å kneke.... knock

edit: ser transmedia hadde tilogmed bilder gitt... :well

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider