Gå til innhold

Biler Fra Lillehammer og omegn (les: Nær lillehammer)

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaså du civic-karen... Ser at du tar bilder inne i garasjen min yodude Vel så bra det, men du har jo glemt de beste bilene, det står jo en blå wrx like ved der du parkerer også har du jo ikke bilde av den kule vinter fiestaen min(like ved s3`n) happyhappy Dette må rettes opp øyeblikkelig... Regner med at du tar ansvar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg bare kødder... kjører ett vrak av en rød liten fiesta 1.1(duger til snøen smelter igjen). Andre rå biler i byen er jo alle corvettene til motorspeed gutta. Også har du jo glemt bilen over alle biler: cl 65 amg :crazysant

 

 

njoooa.. hakke helt sans for de bilene der jeg. :P

 

Den cl65amg`n er rå.. :D ække så værst den konebilen av en bmw 540 de har heller da :P :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg bare kødder... kjører ett vrak av en rød liten fiesta 1.1(duger til snøen smelter igjen). Andre rå biler i byen er jo alle corvettene til motorspeed gutta. Også har du jo glemt bilen over alle biler: cl 65 amg :crazysant

 

 

hehe, når du bor der burde du jo å ha råd til en fet bil da :P

 

svindyre de leilighetene oppi der! kjip! har lyst til å ha der selv :D hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... leier der med to kompiser. Er verdt alle penga å flytte fra heimen på Fåberg. Når vi er inne på Fåberg må vi jo nesten få med nybilen til Ellingsen(xr2:) anlegg på hjul... Hehe, men kan bli rå hvis han får til det han planlegger.

 

 

hehe :P da er det rimeligre ja :)

 

han har mange planer for den har jeg hørt.. men det må jo bli noe av..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår