posse Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er noen felger,tror det er 17" 5bolts felger,med en slags blå aktig kant midt i felgen.. Ser ut som senter bolts felger... Tror det var en form for "fake" splint midt igjennom senter også Noen som har sett disse?? Evt navn? Siter - 99 Mercedes C180 W202 /// AMG [x]83 Volvo 245 TIC Team White Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 prøv å legg ut ett bildet :) Last opp til http://www.imageshack.us og kopier bilde adressa inn her så får vi også sett det. Vet ikke hvilket merke det er? ATS ? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 For meg kan det kanskje høre ut som om du tenker på noen som heter TSW tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 høres ut som tsw felg dette ja. dette er ein tsw zenon "bolten/mutteren" i midten kan skiftast ut i div farger Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posse Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja den nederste ligner litt.. Bare at eikerne er helt rette.. Har ikke bilde :p Er derfor jeg lurer :p Siter - 99 Mercedes C180 W202 /// AMG [x]83 Volvo 245 TIC Team White Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 disse er det vel: TSW hockenheim: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg