Gå til innhold

Erfaring med Supersport justerbart

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

JEg har monter supersport senkesett og det er veldig stivt over fotauskanter og andre skarpe kanter men er helt ok på vanlige smådumper i veien. Jeg har senken min ca 80 mm nå og da var det ca 0.5 cm klaring framme fra dekk til innerskjerm, men kjører på vinterdekk nå... Har ikke greid å subben noe enda og er ca 1.5 ca klaring med vinterdekk så er ikke så mye bevelgelse i demperne.

Vil anbefale dette settet. Absolutt verd pengene.

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får tak i Supersport til 3500 så det så...:P

har ikke tenkt til å skru det i bånn, men på rundt 80mm til vanlig... så vil bare vite om det vil funke eller om det vil subbe når jeg kjører og hvis jeg har passasjerer i baksete om supersport funker da

Hei! Hvor er det mann får tak i supersport til den prisen(3500)?????? :well

NATS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt sikker , jeg og Housey skrudde ned hans ganske brukbart, aner ikke hvor mye, men mener det hvertfall var 70 om ikke mer, det ble LAVT!

han har 9x16 også.. du kan jo spørre han?

rettelse.. vi skrudde ned bilen til rundt 90. og jeg har ikke 9x16, jeg har 7.5x16 jeg ;)

subba godt iallefall ;)

blei helt jævla jalla stivt iallefall! hente bilen på en måte "hoppa" litt..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rettelse.. vi skrudde ned bilen til rundt 90. og jeg har ikke 9x16, jeg har 7.5x16 jeg ;)

subba godt iallefall ;)

blei helt jævla jalla stivt iallefall! hente bilen på en måte "hoppa" litt..

ah! da er det bare jeg som husker no helt grønnjævli feil :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KW V2 får du fra tyskland for 7000 inkludert frakt og moms. Så det så.

hvor er det du bestiller da? skulle hatt justerbart til volvoen å det ser ut til at

KW V2 er det eneste som er mulig å få tak i..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har supert sport selv for øyeblikket, og er meget fornøyd med det, justerte mitt i bånn med noen små felger her en dag, og det blir så forbanna stivt atte det halve kunne greid seg.. men jeg har det på rundt 70 nå, da jeg ikke er ferdig og modde skjermene mine enda. dette er stivt og greit.. men heller nok mot kw2 en gang i fremtiden;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har supert sport selv for øyeblikket, og er meget fornøyd med det, justerte mitt i bånn med noen små felger her en dag, og det blir så forbanna stivt atte det halve kunne greid seg.. men jeg har det på rundt 70 nå, da jeg ikke er ferdig og modde skjermene mine enda. dette er stivt og greit.. men heller nok mot kw2 en gang i fremtiden;)

Synes da sannelig det stod i Gatebil i dag at du hadde KW V2...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da sannelig det stod i Gatebil i dag at du hadde KW V2...

ja, det gjorde det.. det stod også at jeg skulle ha kromma bur, datasprut +++

Ukjente planer for min del, så ikke spør meg hvor det kommer ifra. Men men.. den diskusjonen kan vi ta på PM, dersom noen tror jeg går rundt og skryter på meg:)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider