Kjetl0vB Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 er da vel ikke lokalt språk her da smerud.. Hal0 innerfitt ytterfitte galatipp og snipp... Sukker på kaka bombay!! :D hahaha :p Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Faen så mye rart du skriver kjetil.. er jo helt sinnykt.. hehe.. prøve grilling i dag ja:=) blir bra dte :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Vurderes solgt. Sinnsykt grom bil som går fælt. :cool: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=525995&username= Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Rå vogn! Hvor kjøpte du de felga dine? Hva betalte du? Lyst på samme jeg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by Jonte Rå vogn! Hvor kjøpte du de felga dine? Hva betalte du? Lyst på samme jeg.. Takk. Kjøpt deg grei sommerbil du oxo, hadde sånn for et par år siden. :) Be4You, gav 24' Med Avs sport da. Får nok tak i noe billigere men digger BBS hjul. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Næmmen, skal du selge gliset? Kjøper OZ´ene dine jeg:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by EspenB Næmmen, skal du selge gliset? Kjøper OZ´ene dine jeg:D Tenkte jeg sku ha noe som går bra. ;) Vil ha en ordentlig banebil så får se om det er noen som vil kjøpe min. Husker du nevnte det før, par andre som vil ha de oxo men sier ifra om hva det blir til om noen kjøper bilen. :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hva er det du er på jakt etter nå da? Synes ikke S3´en går så ille jeg:) Og bedre blir det for hver modifisering en gjør og vettu:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 ehemmmm... går litt utenfor temaet jeg..:D noen tips til fete 18" til ikke så altfor høy pris ell borabora? Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hvordan i helvete får jeg lagt ut bilde? ps har kjøpt meg a3:D Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 bilde på profilen.... Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Må bare lete litt på internett... Se hva andre folk bruker. http://www.tyresmoke.net. Bra galleri med mange a3 og s3'er Oxo har Shariff bra priser. Men er det noe du lurer på bruk søk funksjonen.... kalles avatar. ;) Og edit knappen så slipper du 3 innlegg. Om det ikke er noe angående bilen min så bruk pm. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 den er grei... Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 grattis da.. likner veldig på bilen til en kamerat av meg..;) Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Solgt Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg