Mute Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har et lite problem med motoren til varmeapp. Av og til starter den ikke. og når den starter så kommer det en merkelig lyd (dårlig forklaring). høres ut som en slags hyle lyd. De gangene når den ikke starter så bruker jeg å slå over på "inneluft og ute luft hendelen "gasnke fort. og da starter den. Hvor ligger motoren til varmeapp.? er den vanskelig å bytte? noen andre som har vært borti noe av det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Motoren ligger under plastdekslet til passasjer fotbrønnen, altså den henger under det dekslet som er over fotbrønnen til passasjeren i fram sete. Det er ikke mye arbeid å demontere. Kan jo høres ut som om det er lageret som er defekt, siden du sier en ule-lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 akkurat.. skal se om jeg får sett på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 eg har sikkert et varme annleg eller 2 til overs :) kan sikkert selge en motor billi :) begge 2 skal fungere fint, gjor hvertfall det sist eg brukte dem :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 som det står over, nå skal den bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg