Gå til innhold

Gløm dahlback

Ranger emnet


Henrik

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Men en ting skal han ha for bilen fungerte som pokker på lørdag. Har aldri sett den gå bedre. Runde tider på 1 min og 4 sek

 

Så den er ikke raskere en 206 Cup bil. . .

 

Say no More ;)

 

NTCC eller hva de heter kjørte jo 55.xxsek og Spesial Saloon som Mr D sin Golf hører hjemme i kjører 54.xx Sek.

 

Kan desverre ikke si meg imponert overkjøre egenskapene asså.

 

Men Rå tøfft bygget bil er det helt klart.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Så den er ikke raskere en 206 Cup bil. . .

 

Say no More ;)

 

 

 

Era

 

HA HA HA HA!! Knallbra!! :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si noe som jeg ikke er helt sikker på men tror ikke Golfen gikk for fult rundt hele banen. Så den hadde nok kommet ned mot NTCC tider viss han hadde hat en slik å kjøre imot. Også hadde vi svingen på depo sletta slikk som sykkler kjører den mister sikkert 2-3 sek bare der

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjørte ikke fullt øs hele rundene såvidt jeg så heller.

 

..og i tillegg er neppe Dahlbäck like proff sjåfør som NTCC gutta. Har ikke hørt noe om at han har kjørt aktivt noen gang, dessuten kjørte han i sandaler :)

 

For en gangs skyld gikk jo den bilen "som den skulle". Helt utrolig. ;)

 

Værre var det med "Super-Skylinen" på mandag, han kjørte jo som han hadde stjålet både bil og bensin, men kom allikevel ikke under 1.12.00, skuffende.....

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Han kjørte ikke fullt øs hele rundene såvidt jeg så heller.

 

..og i tillegg er neppe Dahlbäck like proff sjåfør som NTCC gutta. Har ikke hørt noe om at han har kjørt aktivt noen gang, dessuten kjørte han i sandaler :)

 

For en gangs skyld gikk jo den bilen "som den skulle". Helt utrolig. ;)

 

Værre var det med "Super-Skylinen" på mandag, han kjørte jo som han hadde stjålet både bil og bensin, men kom allikevel ikke under 1.12.00, skuffende.....

Er det bare jeg som ikke har fått med meg en eneste rundetid på mandagen tro?! :) Hvor får dere tallene ifra? Egen stoppeklokke? Eller gikk jeg totalt glipp av noe? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at jeg ikke var SÅ trøtt da! :)

 

Tror kanskje IF-forsikring hadde stusset litt om noen hadde vært så ærlige å skrevet korrekt på skademld uansett jeg! :)

 

"Bil A hadde 150km/t på inner`n av bil B i samme retning. Bil A mistet så veggrepet bak ved fullt gasspådrag. Bil A snurret irundt 3ggr, og traff bil B i siden. Begge bilene ble så løftet ut av sandgropa med hjullaster. Derav "gaffeltruck" merkene!" He he!

Delt skyld tro? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var egen stoppeklokke som gjaldt ja..

det skal sies som så, toden på 1.04 var kun tatt EN gang, altså har vi ingen mulighet til å vite om det var bestetiden eller dårligste tiden hans..

Skylinen (som det ble skrytt på 500hk eller no rundt der dagene før..) hadde en bestetid (oki, målte ikke ALLE rundene, men ganske mange) på 1.12.6.. stort sett lå han på 1.14 -1.16.. (altså ikke no fortere enn slådda jeg kjørte rundt i..)

 

Den røde Datsunen lå rundt 1.13 når han kjørte på fullt.. mer imponerende og spennende å se på den synes jeg :)

 

to Audi TT hadde 1.12.55 som snitt over to runder under tidtagningen lørdag... begge med under 260hk ;)

 

Etter ett heat hadde altså Golfen tatt igjen en skyline med en runde... det hadde smakt bank det ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår