rosmo Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen som har sett noe til denne bilen i senere tid? Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 stjålet??? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Nei, jeg solgte den for en stund siden... =) Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 den var fet.. har du noen bilder av når du gjorde noe med den? de grøftelysa? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 den var fet.. har du noen bilder av når du gjorde noe med den? de grøftelysa? Ble ikke så aller verst før jeg solgte den.. Har vell noen bilder rundt om, men må sjekke hva jeg har. Noen bilder før jeg solgte den her; http://home.no.net/crosmo/index.php?side=album&action=folder&albumID=040226165537 Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg