projektRUST Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 noen som har en formening om hva en slik er verdt? tornadoröt, 1990 mod, gått 158' km 99% rustfri, fin i lakken 4 dørs har hatt brann i sikringsskap/instrumentpanel (trøndere kan ikke å koble bil-elektro!) ny frontrute, interiøret renset for brannslukningsapparatpulver med skikkelig møbelrenser nytt sikringskap, instrumentpanel, brytere, etc. ordinære 14toms sommerdekk, 13 el 14" vinterdekk monojetronic, dønn original. 30 k? -p Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 kjenner en som solgte en '90 4 dørs med 16" for 40' forrige uke. 30' er vel en realistisk pris..... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by projektRUST noen som har en formening om hva en slik er verdt? tornadoröt, 1990 mod, gått 158' km 99% rustfri, fin i lakken 4 dørs har hatt brann i sikringsskap/instrumentpanel (trøndere kan ikke å koble bil-elektro!) ny frontrute, interiøret renset for brannslukningsapparatpulver med skikkelig møbelrenser nytt sikringskap, instrumentpanel, brytere, etc. ordinære 14toms sommerdekk, 13 el 14" vinterdekk monojetronic, dønn original. 30 k? -p Kommer helt an på åssen prisnivået er i området. En her solgte en 86mod med 90fanger som hadde gått 250' for nesten 40k Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Shit for brains !!! Får man sååå mye for de gamle golfene ? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by VS&T Shit for brains !!! Får man sååå mye for de gamle golfene ? Jepp, masse dumme fjorttisser som akkurat har fått lappen betaler mye for en gammal råtten golf. Det er 4ganger råere enn en volvo til 10k tenker de sikkert. (Vet noen kommer med at fjorttisser ikke har lappen, men det er en tilstand ikke en alder) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by CrZy_T Jepp, masse dumme fjorttisser som akkurat har fått lappen betaler mye for en gammal råtten golf. Det er 4ganger råere enn en volvo til 10k tenker de sikkert. (Vet noen kommer med at fjorttisser ikke har lappen, men det er en tilstand ikke en alder) hmm, hvor er dette? Ta meg en tur og selge golfen der. Er blitt bydd 35 000 for den her oppe i Ålesund. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Tror nesten jeg må ta meg en tur dit og selge golfen min jeg og da med rally front og masse ting på får jeg 100k for den jeg da! =) Morro! =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 :) Selge Jetta'n i Elverum je da....:cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Jetta16v :) Selge Jetta'n i Elverum je da....:cool: Lite jetta'er her. Tror det faktisk ikke er en eneste en som er styla. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by CrZy_T Lite jetta'er her. Tror det faktisk ikke er en eneste en som er styla. jaha... min er til salgs den....:cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 hva er gjort med jetta'n? og hvor langt har den gått? pris? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg