Xander 10 Report post Posted December 15, 2005 min julegave til min bil er at jeg legger den ut for salg :) Slemming! Det blir ingen fin jul for bilen... :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
carinaballerina 10 Report post Posted December 15, 2005 Slemming! Det blir ingen fin jul for bilen... :( neeeheeei, bare snill jeg :) den får nye snille eiere, håper jeg! hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
locktite 10 Report post Posted December 15, 2005 borbet a 16x9" detta harn allerede fått :) Og ny kam men den fårn ikke før etter jul! Quote Share this post Link to post Share on other sites
CarFreak! 10 Report post Posted December 15, 2005 til HVEM (sin) bil?? :pimp Blir vel faktisk bur og KYN AGX dempere/FM fjærer til bilen min også :D til MIN bil, bilen min er på en fabrikk et eller anna sted! Mini Coopah Quote Share this post Link to post Share on other sites
ePiFaNT 11 Report post Posted December 15, 2005 Puntoen min skal bli dullet med av snille vaskehallmenn (hvorfor finnes det så få vaskehalldamer?!), få 4-hjulskontroll, polering og full "vinterpakke" som takk for 50.000 problemfrie kilometer. Dynamo og klosser/skiver er byttet, men den har tross alt nettopp "fylt" 250.000 kilometer! Passert de to siste EU-kontrollene uten en anmerkning har den også gjort :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ha|||on 10 Report post Posted December 15, 2005 Bilen min skal få noen klistremerker! Ikkeno' slår dekaltrim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dynaBel 10 Report post Posted December 9, 2008 ny vannpumpe og register reim skal min bil få til jul:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayapuri 10 Report post Posted December 9, 2008 Min har fått bytta toppdekselpakning, bensintank, foring i bærearmen og en 4-hjulskontroll hittil. Så blir det en justering av lys og en plettfri pkk. Muligens jeg gir den et nytt vognkort med tanke på at jeg endelig fikk papirene til 4-hjulskontrollen :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted December 9, 2008 Min fikk seg "nye" justerbare dempere.. Pluss ett par baums og litt justering av motor.. Den ble så glad at.. :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kverna 10 Report post Posted December 9, 2008 Bøttestoler, intercooler, plugger, pluggadaptere, pluggledninger, boostcontroller og xenon :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kazzy 10 Report post Posted December 9, 2008 - Bensintank. - Reparasjon av overflaterust her og der. - Hvite baklykter. - Felger, men blir mere ute på sommern som penga "håner" inn Og sist men ikkje minst, ny EU kontroll :blah: :volvsmile :volvsmile :volvsmile Quote Share this post Link to post Share on other sites
Amundsen 10 Report post Posted December 9, 2008 hakke bil akkurat nå :'( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smallwacko 10 Report post Posted December 9, 2008 blir vel en baum til olje skift nye dekk lakering dekaler og kanskje ny spiller Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zikonian 10 Report post Posted December 10, 2008 Min bil havnet på sykestua(verksted) hele jula, etter litt isdans her om dagen, med litt knall og fall og kræsj. Men i januar får den et par julegaver på etterskudd! -M5 fangere -M5 speil -M5 look eksos Kanskje nytt interiør, som plaster på såret for all smerten jeg utsetter den for. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiNGo 10 Report post Posted December 11, 2008 min får en platinum Tiger-Vask på esso :P Quote Share this post Link to post Share on other sites