NorThy Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Her er en wip fra meg. ikke så mye gjort ,men usikker på om den vil få mere endriger. Org: mod: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ble bra, clean og fin. Bra bredding. Kanskje ta og fjerne blinkersen på siden ?? Fint fagrebyte !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Samstemmer med musti. Selv om jeg kanskje ville hatt noen litt råere felger :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Sykt! Haha... Moddet akkurat den samme i dag når jeg kjedet meg under et kurs jeg har her oppe i Bardufoss. Er i militæret, også gjennom går jeg et vekterkurs. Sykt! hahah... Her er den jeg lagde i dag: Dette er en WiP da! :D Din ble fet den... Litt dårlig kvalitet, men men... :) Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Takker for komentarer :D update: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Kjempepent! Litt blurry ved fremhjulet, ellers nydelig etter min mening! Frontfangeren var bra, intercooleren så bra ut, det meste var perfekt i mine øyne. :thumb Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Sweet! Denne likte jeg, vær så snill å ikke bruk netting på den :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Meget pent! Slet som f*n med å finne en passelig front. Som du kanskje så på WiPn så fant jeg ingen :P Hehe... Ble meget kult! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 sweet! men kanskje du skulle ha lagt en hvit stripe i grillen der som vw-merket har vært? =) Også var det litt kantete der og! =) ellers, så var det en pen modd! :usa: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Nice front, men den er litt blury på noen steder. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 likte det første bildet ganske bra og jeg :) Clean og Rå ! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Du burde fjerne "lakken" i hullene i fangern. ellers pen modd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg