RuuDpus Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Heisann! Starter med å få ut litt frustrasjon. Kjøpte meg en mazda 323F 1990 i sommer. Først røyk girkassa og clutchen. Så begynte høyredemperen å pipe, så får jeg ikke låst opp døra på pasasjersida når det er kaldt, så lager speedometeret GRUSOMME lyder! kjempe kjøp! Men døra og sånt kan jeg leve med, og demperen er jo bare å bytte... (forresten så hjelper det ikke med låsolje, for jeg kan vri om nøkkelen, men det skjer ingenting likevell) Men over til spørsmålet: Når det er kaldt (0 grader og nedover) så kommer det noen FORFERDELIGE lyder fra speedometeret, og det vibrerer i glasset over det... og i tilegg så viser det grusomt feil når det bråker.... Noen idè om hva som kan gjøres for å ordne dette? klarer såvidt å overdøve den med musikken når jeg spiller HØYT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Viser det for mye, kan hende magneten subber borti eller noe sånt, prøv å bytt/demonter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 det viser for mye ja... når det først viser for mye så kan den finne på å vise 100 når jeg kjører i 20 og sånt... rar bil ass... bomkjøp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Er nok noe galt inni der, er du hendig så ta opp speedoen og sjekk om ikke noe subber i magneten, vet ikke hva den delen heter, kan kanskje være wire også. tror nok bytte er det beste. Ang. låsen er det nok ett stag som har hoppa av i døra. Mange gutter som har flørta med deg eller med det nicket? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hmmm... jeg får få pappa til å kikke på det... jeg vet så vidt opp/ned på en skrutrekker;) Nei, har gjort det ganske klart i "bunnteksten" at jeg er gutt, men muligheten hadde vel sikkert vært til stedet om jeg ikke hadde hatt det der ;) hehehe! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 var derfor jeg spurte Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaterace Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Er det mekanisk speedometer er det sikkert probs med viren fra kassa.......hikk Siter Gaterace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg