petter944 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Så en McLaeren SLR på vei hjem fra skolen. Smoooooth kjerre!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 er det ikke vaske bakke som kjører den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Petter Stordalen er det vel........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 det var det det. mente det var en med mye penger. var ikke så jkangt unna da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 denne kom i motgående kjørefelt ut av oslo for en del måneder sia i hundreåsjusørr.. rakk såvidt å reagere jeg, er ikke morsomt å øvelseskjøre på E18 når den kommer mot deg sånn.. uansett fin bil, og ja, det er vel stordalen sin yummy Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 denne kom i motgående kjørefelt ut av oslo for en del måneder sia i hundreåsjusørr.. rakk såvidt å reagere jeg, er ikke morsomt å øvelseskjøre på E18 når den kommer mot deg sånn.. uansett fin bil, og ja, det er vel stordalen sin yummy Skal vel mye til å klare å holde følge med den uansett. ;p Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mercedes-forhandleren (importøren?) Bertel O. Steen har også en slik, så det er minst to SLR i Norge. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mercedes-forhandleren (importøren?) Bertel O. Steen har også en slik, så det er minst to SLR i Norge. Arne Fredly har også en. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Arne Fredly har også en. Ok. Er den på norske skilter og i Norge? Jeg trodde Fredly bodde i Marbella, men han må vel ha noe standsmessig å kjøre i når han er på helgetur til Norge. Nå føler jeg meg litt som Se&Hør. :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ok. Er den på norske skilter og i Norge? Jeg trodde Fredly bodde i Marbella, men han må vel ha noe standsmessig å kjøre i når han er på helgetur til Norge. Nå føler jeg meg litt som Se&Hør. :D Mener Autofil eller noe lagde reportasje på Fredlys. Var vel første SLR i Norge, tror jeg... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fredly har en ja, stemmer også at det var den autofil lagde reportasje av ja.. da det det sto en gjeng med gærne japser i frognerparken og tok bilde av den happyhappy mener det var benkow som lagde reportasjen... Tee-Zee - skulle ikke holde følge, skulle bare se jeg, meeen rakk det ikke :kiss Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ja den er på norske skilter, den jeg så var registrert DL 10000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg jobber på Bertel O. Steen på Lørenskog, og på et lager der står det en SRL McLaren.. Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ja den er på norske skilter, den jeg så var registrert DL 10000 Hvis ikke jeg tar helt feil, så er det vel denne som skal være Stordalen sin.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Skulle gjerne lagt ut bilder, er det noen som vet hvordan man gjør det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg