R-S Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Her kommer et lite rop om hjelp fra alle VAG 1,8T eksperter... Hadde bilen inne på verksted i dag for å sette på en ny resirk.ventil til turboen. På turen hjem merket jeg at der var null trykk fra turbo!!!?? SELVFØLGELIG var verkstedet stengt da jeg kom tilbake... Hva kan dette skyldes? Er det negativt å kjøre rundt, hvis dumpen er montert feil?? Please respond! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Her kommer et lite rop om hjelp fra alle VAG 1,8T eksperter... Hadde bilen inne på verksted i dag for å sette på en ny resirk.ventil til turboen. På turen hjem merket jeg at der var null trykk fra turbo!!!?? SELVFØLGELIG var verkstedet stengt da jeg kom tilbake... Hva kan dette skyldes? Er det negativt å kjøre rundt, hvis dumpen er montert feil?? Please respond! Går bilen dårlig? Eller har du trykkmåler inni bilen som ikke viser noe? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg