Gå til innhold

Endelig ny e34!

Ranger emnet


max190

Anbefalte innlegg

Grattis med ny bil!

- Det eg ville ha gjort var å ta på den svarte blinkers og mørke angel ayes... ser mykje finare ut (etter min meining, men bilen som du har er jo rød, hadde kanskje passa betre på ein litt mørkare bil?)

 

- Senking med bilsteindempere (skal ha det på min nå, SJUKT veggrep)

 

- Stab stand i motorrommet og gjerne bak også :-)

 

- Det skal ligge ledninger til å få el vinduer bak også (vist du ikkje har det)

 

Ellers så kjem eg ikkje på noko meir...

 

Eg hadde tenkt å ha klare blinkerer og lyse angeleyes, og ny type baklyker, den klare typen.

 

Stab stag har eg ikkje tenkt på, men kanskje d?!

 

Har el vinduer bak.

 

Vurdere Couilovers, hadde vore tøfft, men demperar må byttast uansett, og senking skal på så eg er litt usikker på ka eg skal gjer.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok siviltjeneste på meg ein gong i framtida. så får eg den utsettelsen eg treng i for å få jobb, pluss at eg har ordna meg med ein fin plass å ha siviltjenesten, så då blir det bra!

 

har fått på kvite blinklys framme nå, men den er berre midlertidig biltema kvalitet, skal kjøpe klare lykter rundt heile bilen etterkvart.

 

bilder kjem snart.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går blei Lufterør til bensintanken bytta, pluss at eg fekk bytta linken til stab staget på høgre side. Nye dempere og fjører må på snarast har eg og funne ut. noken som veit om ein plass dei sel komplette senkesett med soånn noenlunde kvalitet på?

 

skal få somla meg til å ta eit bilde eller to nå snart;)

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går blei Lufterør til bensintanken bytta, pluss at eg fekk bytta linken til stab staget på høgre side. Nye dempere og fjører må på snarast har eg og funne ut. noken som veit om ein plass dei sel komplette senkesett med soånn noenlunde kvalitet på?

 

skal få somla meg til å ta eit bilde eller to nå snart;)

 

Gode dempere og fjærer er en nødvendighet borti der som du bor, er jaggu svingete, klarte å sneie borti autovernet borti høgget der en gang (mellom matre og rosendal en plass)

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er coilovers?

 

Det er en løsning der den nedre koppen som holder bunna av fjøra kan skrus opp / ned langsmed dempern, og dermed justere høyden på bilen. En del coilovers kan også justere stivheten på dempern.

 

Slik:

 

front-ferdig.jpg

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår