AMA Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjøpte det selv=)så`4`ern din....du skal selge for 300 laken jo?? mye peng,men så har du jo byggd opp otoren din da......spørs hva folk vil ha....jaja=) Må nesten ha ca 300 for bilen, da bare motoren koster over 100.000kr,- og som er såvidt innkjørt. Har kostet utrolige summer på denne bilen og i mine øyne er den absolutt verdt det! Men må ikke selge så det er ikke noe fare, får jeg ikke det jeg vill ha, blir det ikke salg- da beholder jeg bilen og da blir det gjort en del ting til med bilen... Bla. så står lakk øverst på lista, har planer om og omlakkere bilen i en meget spessiell lakk... Hva synes folket? Er snakk om Matt svart oppe og original farven nede med flakes! Fotoshop, så det ser ikke så veldig bra ut, men man får et inntrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hva med en fin rød farge heller ? Litt usikker på om jeg syntes det ble bra. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Skulle likt å sett et bilde der fargene var motsatt, altså svart nederst og sølv øverst! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 syns det var veldig stilig jeg. i alle fall på det første bildet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 I dag ble bilen levert inn til lakkering :) Forventet ferdig om 3 uker ca.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 skjer med at alle skal ha To delt nå som jeg har lakka bilen min sånn! FAEN!:P hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 skjer med at alle skal ha To delt nå som jeg har lakka bilen min sånn! FAEN!:P hehe! Har du Få se bilde da vell ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Denne var bare helt sinnsykt rå, kan ikke bli penere. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har du Få se bilde da vell ;) skal ta bilder imorgn når jeg har hentet bilen;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 skal ta bilder imorgn når jeg har hentet bilen;) HVilke farger ble det på din bil da? Og hvor delte du lakken? Vurderer faktisk og ringe lakkereren nå og utsette hele lakkeringen til jeg finner en annen lakk.... KJipt med 2 like biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 HVilke farger ble det på din bil da? Og hvor delte du lakken?Vurderer faktisk og ringe lakkereren nå og utsette hele lakkeringen til jeg finner en annen lakk.... KJipt med 2 like biler... JEG HAR DET LIZM AKKURAT SOM DEG...Bare at jeg har blå nede og svart øverst! GANSKE likt lizm! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 JEG HAR DET LIZM AKKURAT SOM DEG...Bare at jeg har blå nede og svart øverst! GANSKE likt lizm! Så snill som jeg er så dropper jeg nå lakkeringen av golfen min.. Blir ikke bra og ha to bortimot like biler .. Har nye planer, bilder kommer ;) Stay tuned ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Så snill som jeg er så dropper jeg nå lakkeringen av golfen min..Blir ikke bra og ha to bortimot like biler .. Har nye planer, bilder kommer ;) Stay tuned ;) TAKK TAKKK TAKKK TAKK! DIGGER DEG:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Så snill som jeg er så dropper jeg nå lakkeringen av golfen min..Blir ikke bra og ha to bortimot like biler .. Har nye planer, bilder kommer ;) Stay tuned ;) Hehe ja nå var du snill, men for snill spør du meg :) Vil jo ikke bli lik i det hele tatt spør du meg. Vi blir å lakkere vår rød blank og sort matt. Men uansett kul bil :) og kombinasjonen sølv og sort er jo nesten uslåelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 wtf skjer med bilen din til salgs? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7198531&sid=9adHpXCdi153919&pos=164&tot=164&page=6 ble nesten litt lei meg jeg:( Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg