Gå til innhold

AMA: Prosjekt, Nordlands Golf.

Ranger emnet


AMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du tenkt på kjølevifter ? trenger nok det om du legger glass over der ...

 

 

Ville heller fått noen stilige gitter til vifter ute i sidene, og så bare fått sannblåst logoen inn i vanlig glass ( ikke plexi - det blir ripete). Bare ha på en helt blank folie på undersiden av glasset slik at det holde sammen om det skulle knuse.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal montere vifter ja, men di blir ikke synlige.. Skal ikke bruke plexi, skal bruke glass, 5-6mm så skal jeg få frest ut alpine logoen i glasset med vannjett... Har forresten gått forr en annen konstruksjon i bagasjen.. Bilder kommer etterhvert som dt begynner og ta form..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trudde ik det gikk å borre 1.8l opp til 2 liter eg. det fikk eg beskjed om da eg hadde skåret motoren min..

 

Alt går! For og være nøyaktig så er motoren boret til 1,92 (Sier derfor 2liter) Sylinder og motorservise får til alt,- be om det så gjør di det..:)

1,92 høres så veldig diesel ut ;) No effence..

 

Grunnen til jeg skar motoren var at et meget uproft verksted foretok noen justeringer (som di absolutt ikke skulle uten og vite hvilken chip osv osv) på innsprøytningen og ga motoren for mager blanding...

 

Kjip sak! Har til orientering pr dags dato ikke fått noe erstattning fra verkstedet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett sidesjørta feil vei for å ha noe unikt el er det rett å slett uheldi montering??

Den korte delen skal stå frem.

 

100% unik montering :cocain:

Personlig synes jeg detser mye bedre ut med skjørta denne veien.. Er vell ingen fasit på hvilken vei skjørta skal stå vell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tregt med byggingen pga har kjøpt en ny "prosjekt" bil som tar masse tid.. Ikke vag da, men en veldig artig 98mod Corolla WRC..

 

Vel vel, legger ut noen bilder, alt blir trekt opp i skinn (skay) Forsterkerne blir som på bildet, men det skal lektes opp en topp plate og felles ned plexi med gjennomsyn til forsterkerne.. (forsto dere)

 

dsc001068gw.jpg

dsc001161ct.jpg

dsc001181wj.jpg

dsc001179vv.jpg

dsc001205ax.jpg

dsc001149gu.jpg

dsc001241lu.jpg

dsc001118js.jpg

dsc001137vl.jpg

 

Beklager dårlig kvalitet på bilder, er tatt med mobil kamera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å velge herdet glass istedetfor plexi? Plexi blir fortere ripete og Herdet glass er like solid hvis ikke mer solid enn plexi i enkelte tilfeller!

 

Eller var jo oppsettet HELT konge :thumb

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å velge herdet glass istedetfor plexi? Plexi blir fortere ripete og Herdet glass er like solid hvis ikke mer solid enn plexi i enkelte tilfeller!

 

Eller var jo oppsettet HELT konge :thumb

 

Herdet glass er utrolig mye bedre tro meg... Plexi blir ripet og jævlig men dooog det er billig da:P hehe

 

AMA: Hvordan skal u ha basseren?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herdet glass er utrolig mye bedre tro meg... Plexi blir ripet og jævlig men dooog det er billig da:P hehe

 

AMA: Hvordan skal u ha basseren?

 

Joda kanskje det er lurere og bruke herdet glass, da gjør jeg det :) Skal bestille ferdig kappet på mål fra leverandør da jeg samtidig skal få freset inn alpine logoen i glasset :)

 

Basseren blir litt spesiell, har ikke begynt med den enda, men skal bygge den i form av en trekant. Vanskelig og forklare, men bilder kommer når jeg har begynt med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår