Viking067 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Kanskje Moderator kan lage ny overskrift til Innlegget mitt så jeg slipper lage en ny tråd? Hva med Prosjekt Nordlands Golf?.. :) Done!! Rå bil forresten :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Samma monoblocka jeg har det:D Dette er råååå forsterker! Gled deg;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Tro meg jeg gleder meg..... :dj Venter bare på at fadern får fjærna pickupen sin fra garasjen min, så begynner monteringa :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Tro meg jeg gleder meg..... :dj Venter bare på at fadern får fjærna pickupen sin fra garasjen min, så begynner monteringa :wave skal dra imorgen å ribbe HELE corradoen min ¨får anlegg osv osv! Så da begynner jeg med montering av anlegg oxo! Skal spiller HØYT men PEEEENT! *Deilig bil foresten* Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Denne er så sinnnnz pen!! Digger den!:D Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Takk takk cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Satt og tenkte litt i dag om hvordan jeg skal montere stereon bak i bagasjerommet, og kom frem til at jeg skal bygge det slik at jeg kan ta ut hele greia på en enkel og grei måte når jeg event skal kjøre på bane O.L. Men hvordan jeg skal få dette til og hvordan det blir seende ut vet jeg ikke enda.. Noen som har tips, triks og ideer? Så kåm med dem,- Gjærne bilder osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Satt og tenkte litt i dag om hvordan jeg skal montere stereon bak i bagasjerommet, og kom frem til at jeg skal bygge det slik at jeg kan ta ut hele greia på en enkel og grei måte når jeg event skal kjøre på bane O.L. Men hvordan jeg skal få dette til og hvordan det blir seende ut vet jeg ikke enda.. Noen som har tips, triks og ideer? Så kåm med dem,- Gjærne bilder osv :) Beste måte hvis u skal ha inn og ut annlegg så burde du bare ha en simpel kasse som passer inn og hjemme forsterkern bak sånn at når du tar av kassa så kommer forsterkera av! blir JÆVLIG TUNGT! hehe. Startet på anlegget mitt idag og det blir nesten som dette her! VANNSKELIG å ta ut! . SÅnt kommer mitt til å se ut HÅPER JEG!:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja det der så ut for og være ment for og bli! Sinnsykt pent med hvitt skinn!!!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Her er et bilde av stereoen som er i bilen nå.. Planen som er når jeg skal bygge og montere ny stereon, er å bygge det slik at det er lett og ta det ut ved event banekjøringer O.L Tenker noe som å lage to håndttak så er det bare å løfte ut hele greia og lage noen smarte koplinger av ledninger så de blir "snapp off".. Vet ikke helt hvordan jeg skal få dette til enda,men sitter og grubler.. Gjerne kåm med tips og triks- bilder osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Nå har jeg begynt på den neye stereoen,- dette fikk jeg gjort i går... Tok ut gammle stereoanlegget, ryddet litt i ledningsrotet og monterte og trekte kabler til frontsettene... Flere bilder kommer etterhvert som det skjer ting... Regner med og bruke 14 dager på å bygge ferdig .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Vi har jo heeelt like elementer:D Burde glede deg det spilllllllleeeerr heeeeelt rått! Alpine ROX yodude yodude yodude yodude Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Da har jeg kommet litt lenger i bygget. Regner med forsterkerne blir liggende noe som dette. Skal ha en plate over forsterkerne med et plexiglass med delvis gjennomsyn til forsterkerne.. Skal få frest /////Alpine i glasset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 utrolig kult må jeg si;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Takk takk.. Uff må innrømme at jeg er ikke særlig stø på stikksaga, blir mye prøving og feiling.... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg