Goop Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som vet om felger med boltsirkel 5x110 vil passe på en bil med 5x108?? Er jo ikke helt dum så skjønner jo på en måte at det ikke går, men om det kan brukes slingrebolter eller noe? Om neon har erfaringer med dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det funker helt strøkent! Har en 2000 Opel Astra Coupè med boltesirkel 5x110. Felgene jeg kjører med nå er 18 toms MAS Italy Sagitta med boltesirkel 5x112. Boltene er litt dyrere, jeg betalte 45.- / stykket hos Vianor i Tromsø. De står i Martins-katalogen som bilde 13. Det viktige er å få senterringer som er 100% riktige slik at felgen blir helt i midten på navet. Trekk til boltene i sirkel og ikke i kryss som vanlig, og trekk litt av gangen så felgen ikke blir dratt til den ene siden. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Men eg har bolter på bilen og må da ha slingremuttere..Viss det er noe som heter det da..?? Men takker for bra svar:) Kanskje det blir 19" på 240'en til sommeren då;) heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 oooh, det har jeg ikke tenkt på.. Har ikke sett "slingremuttere", ring en forhandler og spør. Eller, ring MANGE forhandlere og spør. Ringte tre i denne byen og spurte, ingen hadde hørt om det. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg