997turbo Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Lurte på om det er mykje jobb med og montere 6,5"frontsett i framdørene på 740? er komponent sett det er snakk om. Eventuelt ka som er det beste og montere. får ein kjøpt adapter til cd-spillerer til denne bilen? i tilfelle kor? er mykje høgare den orginale radioen som står i. og kor eg kan få kjøpt diverse ting som blanke blinklys, lyktespoilers og lignende til denne bilen. takker for alle svar. Siter - 05 Volvo V70 2.4D ;) X - 86 Volvo 740 GLE solgt:( X - 87' MB 190 (totalvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 http://www.bcb.no , der finner du det meste av styling og deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 radicast har hvite blink bak. biltema har hvite foran og på siden. biltema har også den adapterplata til cd spillern. mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Lurte på om det er mykje jobb med og montere 6,5"frontsett i framdørene på 740? er komponent sett det er snakk om. Eventuelt ka som er det beste og montere. jeg har montert 6,5" i fremdørene og det går om du ønsker å kutte mye og gjøre om dørdekselet. :) ble mye kutting også. men alt er mulig. om du ikke er treig er det ganske fort gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 problemet med så store høytalere er at dybden også øker... så da må du kutte i metallet på baksiden, og samtidig risikere å ikke få ruta mer enn 20 cm ned :op Men, dette skjønner du ;) Alt kan fikses Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Vel. med litt mdf ringer og slik er det ikke så alt for vanskelig.. det går greit med dybden i min.. endel kutting men er du litt irritert en dag så går det fort :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 til dere som skal montere høyttalere i dørene, her er en adresse jeg har kommet over: http://www.backesljudbygg.se/volvo/volvo7.htm Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg laget noen adaptere for 6,5 for montasje der lagringsplassen i døren er. den kan du skru av ,så setter du inn adapteren ,og når du bytter fra 700 til 900serie så kan du flytte adapterene over på den nye bilen. det har jeg gjort.... Kan lege inn bilde senere hvis du vil. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 til dere som skal montere høyttalere i dørene, her er en adresse jeg har kommet over:http://www.backesljudbygg.se/volvo/volvo7.htm sweet side! har kappa til på ene sida jeg til 6.5", men har andre siden igjen.. de basskassen så ikke så dum ut heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 til dere som skal montere høyttalere i dørene, her er en adresse jeg har kommet over:http://www.backesljudbygg.se/volvo/volvo7.htm Så jo ikke så værst ut det der egentlig, men det var jo veldig synlig da. Selv har jeg diskvalifisert mine 6,5" til hattehylla og montert 6.25" innenfor det orginale gitteret til Volvo høytalerne. Måtte, til tross for beskjeden størrelse, kappe en god del i plåten inni døra. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Bygg om dash'n og sett dem dit istedet! Mye bedre lydbilde! Er litt jobb, men det er absolutt verdt det! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Bygg om dash'n og sett dem dit istedet! Mye bedre lydbilde! Er litt jobb, men det er absolutt verdt det! :) 6,5" i dashbordet synes jeg ser for brutalt ut men greit med 4" og diskant i dashen da. vet ikke helt hva du har nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hadde 6,5 tom i dash'n i 2003 j... Var ikke for brutalt egentlig... J har Seas 11 cm og diskanter nå... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg