Riisern Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Titter altid etter noe nytt. Har en 1977 modell golf 1 ombygget til 1983-looker. Bile finner dere på hjemmesiden min. Noen som har en annen VW som de vil bytte denne i? Dette er kun en idee. Legger dette ut for å se hvordan responsen er. Hvis noen kommer med et fristende tilbud så slår jeg helt sikker til. Men husk må være VW. Byttet blir evt bil mot bil uten penger i mellom fra min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RustyCX Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Har stående en burgunderrød 1987 Jetta 1.6 GL. En del rust i karrosseri, men rustfri under. Soltak (originalt) og strøken innvendig. Mangler årsavgift for 2002 og 2003, og er ikke EU-godkjent. Før EU-godkjenning så må det skiftes et par foringer i bakstilling og en simmering mellom gearkasse og drivaksling. Bilen har gått ca 200000 km, og starter og går helt fint. Siter - 1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt) 1996 VW Passat Court 2.0 1991 Saab 9000 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Riisern Titter altid etter noe nytt. Har en 1977 modell golf 1 ombygget til 1983-looker. Bile finner dere på hjemmesiden min. Noen som har en annen VW som de vil bytte denne i? Dette er kun en idee. Legger dette ut for å se hvordan responsen er. Hvis noen kommer med et fristende tilbud så slår jeg helt sikker til. Men husk må være VW. Byttet blir evt bil mot bil uten penger i mellom fra min side. Det er rift om bilen din Erik! Skal ikke si noe.. Blir Feen ikke kvitt Ascona'n.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Karlsen Det er rift om bilen din Erik! Skal ikke si noe.. Blir Feen ikke kvitt Ascona'n.... Vi har biler i for høy prisklasse i forhold til hva mannen i gata har rå til vetu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Riisern Vi har biler i for høy prisklasse i forhold til hva mannen i gata har rå til vetu ;) Hehe! Ja, den bilparken vår er helt RÅ! Er du på jobb så ring meg da! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Har en 1982 VW Jetta 1,6. Hadde egentlig tenkt til lage prosjekt av den, men har mer lyst på Golf. Bilen har gått 150 000 km og er godkjent i et år til. Lite rust og god som gull. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg