Gå til innhold

Kansje bytte bilen?-=VW=-

Ranger emnet

Riisern

Anbefalte innlegg

Titter altid etter noe nytt. Har en 1977 modell golf 1 ombygget til 1983-looker. Bile finner dere på hjemmesiden min.

Noen som har en annen VW som de vil bytte denne i? Dette er kun en idee. Legger dette ut for å se hvordan responsen er. Hvis noen kommer med et fristende tilbud så slår jeg helt sikker til. Men husk være VW.

Byttet blir evt bil mot bil uten penger i mellom fra min side.

post-1893-13804851239093_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stående en burgunderrød 1987 Jetta 1.6 GL.

En del rust i karrosseri, men rustfri under.

Soltak (originalt) og strøken innvendig.

Mangler årsavgift for 2002 og 2003, og er ikke EU-godkjent.

Før EU-godkjenning så må det skiftes et par foringer i bakstilling og en simmering mellom gearkasse og drivaksling.

Bilen har gått ca 200000 km, og starter og går helt fint.

-

1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt)

1996 VW Passat Court 2.0

1991 Saab 9000 2.3 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Riisern

Titter altid etter noe nytt. Har en 1977 modell golf 1 ombygget til 1983-looker. Bile finner dere på hjemmesiden min.

Noen som har en annen VW som de vil bytte denne i? Dette er kun en idee. Legger dette ut for å se hvordan responsen er. Hvis noen kommer med et fristende tilbud så slår jeg helt sikker til. Men husk være VW.

Byttet blir evt bil mot bil uten penger i mellom fra min side.

Det er rift om bilen din Erik! Skal ikke si noe.. Blir Feen ikke kvitt Ascona'n....

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider