volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 komplett innsug ja. 3- 400 kr? + frakt jauda....høyres bra ut de da. sei 350kr + frakk da. hehe.. skal sende pakke i mårgå/laurdag..kan få sendt insuge då også om du vill? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 jeg får ikke penger så fort tror jeg. mulig lønning den 20nde.. men bare hold det av. så tar jeg det :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 jeg får ikke penger så fort tror jeg. mulig lønning den 20nde..men bare hold det av. så tar jeg det :) Mvh Erik den e grei du...de tar ingen veit, hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 har også de meste av lister i svart, også litt i svart/crom Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 har du venstre baklykt? Tar den hvis den er lik som den som står på min 360 GLT, hadde du giddi å tatt bilde den? takk på forskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 har du venstre baklykt?Tar den hvis den er lik som den som står på min 360 GLT, hadde du giddi å tatt bilde den? takk på forskudd om de er til 360 du skal ha til, so trur de neppe mine lykte passer.. du kan ringe TLF: 70037900 også, bilhuggeri eg jobber på..har sikkert ei lykt til deg der? åpen frå 10-12 i mårgåtidlig Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 oppdatering: heilcromma snute grill frå 82mod 264 svart snutegrill med cromma kant blåsvart dørken teppe svarte skinn dørtrekk me grått stoff heit svarte dørtrekk i skinn blåe dørtrekk i skinn frontlykter med blinklys kvite side blinklys. god som nye baklykte med svart rad oppe kvite blinklys framme bagasje luke opnar bake elektronisk div snutepanser servo ratt med turbo emblem speedo med turteller også de meste i vanlige deler til 240 Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 skal du ha for den bagasjeluke åpnern? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 skal du ha for den bagasjeluke åpnern? kom me bud du=) tok den faktisk ut av ein 740 på jobben...regna me du skal bruke på 740 også? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 300? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 300? jauda..kan gå bra de..skal leite den opp en ta dagane å sjå om ej finne den ijenn. før salg:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 supert. da sender du GLT innsug og åpnern med styring når jeg ahr fått lønning da.. + frakt :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 supert. da sender du GLT innsug og åpnern med styring når jeg ahr fått lønning da.. + frakt :) Mvh Erik jauda..kan gå bra de vettø. men har bare skjølve opneren. tok ikkje med meg resten. men kan vere mulihet for å finne bryteren osv. bilen står forsatt på jobb Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ka du skal ha for: -Speedo med turtellar, evnt Kun turtellaren. -Kvite blinkers framme og side. -og ratte Send PM. litt treige å lese her inne Bur forresten i fosnavåg, so du sleppe å makke me frakt osv :) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 bare jeg får kopplingsskjema så går det fint det :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg