Gå til innhold

Årets Bil 2005, you decide

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

nei vi har ikke glemt den, men har du glemt att det finnes andre biler enn vaa supraen og hafseng cossien?? :bump

 

Ooooohh, den svei!

 

Årets feteste, er kanskje Mr Leones Monster Evo, etter min mening. JanTores RX-sju er også veldig fin. Er jo til og med bilder av byggingen på Forumet her...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den oransje e30 m3'en jeg så bilder av fra gatebil var det høy siklefaktor over.. men jeg veit ikke noe som helst om eier eller motor.. så jeg sier bare "den"

 

tror det er copyright på det eneste bildet jeg har av den også..

 

Den er nice ja! Er ikke det også vik sin da??

Har noen bilder som jeg tok her:

 

 

CIMG0023copy.jpg

 

CIMG0019copy.jpg

 

CIMG0020copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med BMW'en til VS Motor?

 

m5-rudskogen5.jpg

 

Ja skal det først være biler som kun kan defineres som leketøy, er det ingen alternativ til denne. Punktum.

Skal det være gjevnt, får det være biler med skilter som ville stått teknisk kontroll hos hvilken trafikkstasjon som helst i vårt langstrakte mongoland. Syns dette med å utrope årets bil blir unødvendig, da får det heller bli årets biler.

Min mening bare :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den, han er vel den som helt klart har laget mest show på flest banetreff i år!, samtidig som at bilen er nydelig.

 

den bilen er tøff..

 

 

men han sku holdt den slik det var når den kom inn, kanskje bare fjærna dekoren som var på den..

 

så nyyydelig blå farge som det var på den syns jeg.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er glad for at dere faktisk brukte denne posten, trodde den va useless.

men det var den visst ikke. syns Markus sin camelon Mr2 er den fineste.

så den på sommer treffet oppe på Artic circle raceway i sommer.

den gikk noe inni f**n. :pray

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår