Tvetene Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Da var bilen kommet tilbake i garasjen ferdig sveisa og alt ;) så da begynner jeg og plukke ut motoren i mårra tilig ;) gleder meg som bare det.. kmr noen bilder etter vært ;) prøve og holde prosjekte litt oppdatert. Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ja da har jeg plukket ut motoren av bilen min da. er det noen her som kan svare meg på om det er veldig viktig og merke støtstengene før jeg plukker de ut. eller om det ikke har så mye og si. vet det er viktig med løfterene men er litt usikker på støtstengene. noen som kan svare meg på det? Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ja da har jeg plukket ut motoren av bilen min da. er det noen her som kan svare meg på om det er veldig viktig og merke støtstengene før jeg plukker de ut. eller om det ikke har så mye og si. vet det er viktig med løfterene men er litt usikker på støtstengene. noen som kan svare meg på det? Mener å huske det ja. Går seg jo til de og. Er vel like greit å gjøre det uansett.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Sjefs prosjekt! Dette kommer jeg til å følge med på :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ja ville egentlig tro at jeg må merke de også ;) hehe får nesten gjøre det i mårra når jeg skal ned og skru da ;) men takk for tilbakemeldinger ;) kmr noen nye bilder i mårra vill jeg tro. kom gjerne med innspill om prosjekte Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 fet bil. er ikke alle støtstengene like lange da? Men hvist man gjør det. kjør man i alle fall ikke noe feil. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Jeg merka de jeg ;) så er jeg på den sikre siden. men bare lurte egentlig på om det hadde noe betydning. hehe Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Da har jeg stått og skrudd i hele dag ;) og nå er endelig motoren ute og henger på motor stativ ;) så i mårra skal stempler og veiv og alt ut og vaskes nøye ;) kommer bilder av det seinere. vis det er noen her som vet om noen steder der man kan få kjøpt noe form for børster for og rense kanaler så hadde det vært fint vis noen kunne rope ut det :D Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Fett prosjekt!:D Stå på!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Da har jeg stått og skrudd i hele dag ;) og nå er endelig motoren ute og henger på motor stativ ;) så i mårra skal stempler og veiv og alt ut og vaskes nøye ;) kommer bilder av det seinere. vis det er noen her som vet om noen steder der man kan få kjøpt noe form for børster for og rense kanaler så hadde det vært fint vis noen kunne rope ut det :D Funker det ikke like bra med myk, liten snø-kost? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg vet ikke om jeg kommer inni kanalene med en sånn type kost. men kan jo prøve. takk for tipset ;) morro med litt tilbakemelding Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ramcharger er grommt!! Stå på... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Blir bra dette ! Bare å mate på med bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ramcharger er fin bil det ;) skal legge ut en del bilder seiner ei dag ;) må bare få lagt de inn på pc først og sånt ;) gjort en del siden sist nå :D Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Jaja da har jeg fått tatt ut motoren min etter noen timer med mekking. har kløvd ned hele motoren for jeg skal lakke opp motoren og gå over hele motoren :D så kan bli morro og sette det sammen igjen :P Gleder meg til jeg er ferdig med den. men her er vertfall noen bilder av sist ukes mekking. 318 toppane skal ikke monteres på igjen. har nye 360 topper :D de gamle manifoldane de skal ikke montere på igjen ;) har nye som gir mere efekt Forgassern min da :D holey 360 motoren er ikke så stor lengere og mindre skal den bli ;) Blei god plass i Motorrommet da jeg fikk ut motoren av bilen ja :D Så har jeg ribba fronten ennå mere for og få pussa det ned og gjøre det klart til lakering ;) kommer flere bilder ettervert men har ikke fått så mye tid til og få lagt de inn ennå ;) men har kommet litt lengere på motoren enn disse bildene da men samler opp litt bilder før jeg legge rut bare :P morro med tilbakemeldinger takk for det Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg