Murdoch Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Nå har jeg akkurat bestillt meg Performance modul og K&N filter til min Opel Omega 2,5TD 1999. happyhappy Noen som faktisk har gjort dette? Erfaringer Jeg skal kunne få presse den opp fra 131Hk til ca 170Hk og fra 250Nm 300+Nm yodude Lenge leve BMW motor... :wave Jeg har også lyst til å koble en av/på bryter på den. Jeg har en rams med knapper under klimakontrollen Dette er ikke min bil - min har automat. Men jeg ønsker av/på på andre knapp fra venstre. Hvordan gjør jeg det og er det mulig? Jeg har ikke skiftet eksos anlegg enda, men dette bør jeg vel gjøre? Noen som har forslag til hvilket som vil gjøre seg bra på den bilen? Mange spm men håper noen tar seg tid å svare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Har samme bil jeg å, men den er ikke igang enda. Har tenk på sånn boks og filter jeg å så du får si ifra om det var noe forskjell Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg