volvo power Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 yess da, har nytt åpent luftfilter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Registeret sitter som det skal, det var sjekka før motoren bl startet.. Men har kjøpt nytt eksosannlegg i dag, skal prøve å få montert det i mårgå, må på julebord i kveld:( egentli mye viktigre at bilen går som den skal men!!! hehe.. Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 har funnet feiken nå, bytta wastegaten, å allt vart my br da, satte over fra enn annen FT motor. D skal ikkje vere gjort noe med turbo trykket, men den lader ca 0,6 på maks, men den må truges hard for å komme dit, mer normalt er 0,4 bar, er dette normalt?? Har fortsatt problemer med tomgangen, den går for lavt, dvs ca. 600 omdr... Kan det ha noe å si att undertrykket i innsuget er -0,9 bar på tomgang?? Evt ke kan vera gale?? Håper på gode svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 har funnet feiken nå, bytta wastegaten, å allt vart my br da, satte over fra enn annen FT motor. D skal ikkje vere gjort noe med turbo trykket, men den lader ca 0,6 på maks, men den må truges hard for å komme dit, mer normalt er 0,4 bar, er dette normalt?? Har fortsatt problemer med tomgangen, den går for lavt, dvs ca. 600 omdr... Kan det ha noe å si att undertrykket i innsuget er -0,9 bar på tomgang?? Evt ke kan vera gale?? Håper på gode svar:) Bra du fikk fikset et problem hvertfal ;) Typisk LMM-problem at turtallet detter langt ned. fatter hadde det på sin F-motor, men da brukte den no helsikes mye bensin, og ble mye bedre når han bytte LMM. (1,3 på vanlig kjøring..!) Turtallet gikk opp fra 400 til 600. Men fremdeles er dette litt sakte... og min F-motor ligger på 950rpm. Jeg mistenker faren min har en dårlig RPM-sensor, men har ikke giddet å sjekke feilkodene hans... ikke min bil ,hehe :op :popcorn Men har du sjekket feilkoder? Det kommer som regel opplistet hva som er galt der :) Kanskje en dårlig RPM-sensor du oxo. du har mulighet til å selv sjekke feilkodene dersom det ligger LH 2.4-anlegg i bilen din. ellers må man til volvo for å få sjekka det mener jeg å huske. Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra24v cossi Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 her er fargede innstumenter til volvoer.. kjøpte meg 740 tic i dag:)http://www.deltagfx.com/mainsetup.html Siter 89 sierra 2,9i 24v cossi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 2" eksos er mere enn nok hk til bilen hans iaf. du har ikke byttet regreim og satt en tann feil a? Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 2" eksos er mere enn nok til hk til bilen hans iaf. du har ikke byttet regreim og satt en tann feil a? :pics Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.