Hilmar Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ser slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 har slikt 300mm i min Polo. Kjøpt på Eiker for noen vintre siden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 http://www.ebcbrakes.no/ de har endel ratt og bestiller andre typer.... m'm Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 mener at http://www.soundstyling.no selger Ride Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 bruk da orginalrattene.. så slipper dere å sitte å vri dere for å få med deg alle instrumentene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 når man kjører på bane har man ikke brukt for å se på anna enn turbotrykk, olje og vann temp/trykk, og turtall så ;) hehe ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 bruk da orginalrattene.. så slipper dere å sitte å vri dere for å få med deg alle instrumentene... ja, det er også et krav at man skal kunne se alle instrumentene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Eneste som er i veien når jeg kjører er neven min som jeg holder på toppen av rattet, retter ut neven da så kan jeg se speedometeret. Er ikke i veien for en dritt det 320 rattet mitt, men det 340 rattet som sto i bilen når jeg kjøpte den var i veien for turborykk og oljetrykk målerene mine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg