Gå til innhold

EMMA og klasser jeg kan prøve meg i?

Ranger emnet

Sonus

Anbefalte innlegg

Hei allesamen, ny her på forumet, men noen kjenner meg kanskje fra Avforum.no eller talkaudio.co.uk.

Har som smått begynt å bygge anlegg i MG'en min. Det er en '67 MGB GT som jeg håper å få nogenlunde god lyd i. Utstyret er foreløpig som følger:

Focal Utpoia 136W frontsett

Image Dynamics IDQ10v2d2

Planet Audio / ZedAudio HVT752 til Utopiaene

Planet Audio / ZedAudio HVT7150 til Bassen

Også sikler jeg etter en McIntosh spiller :D

Det jeg lurer på er det noenklasse som jeg ville passe inn i i EMMA systemet? Er ikke slik at jeg på død og liv vil konkurrere men morsomt å se hva man får til. Må jo si jeg bygger mest for min egen del, men dere vet ............

Ser på den europeiske siden at det finnes en klasse som hete PURE PASSIVE, finnes denne i Norge?

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesamen, ny her på forumet, men noen kjenner meg kanskje fra Avforum.no eller talkaudio.co.uk.

Har som smått begynt å bygge anlegg i MG'en min. Det er en '67 MGB GT som jeg håper å få nogenlunde god lyd i. Utstyret er foreløpig som følger:

Focal Utpoia 136W frontsett

Image Dynamics IDQ10v2d2

Planet Audio / ZedAudio HVT752 til Utopiaene

Planet Audio / ZedAudio HVT7150 til Bassen

Også sikler jeg etter en McIntosh spiller :D

Det jeg lurer på er det noenklasse som jeg ville passe inn i i EMMA systemet? Er ikke slik at jeg på død og liv vil konkurrere men morsomt å se hva man får til. Må jo si jeg bygger mest for min egen del, men dere vet ............

Ser på den europeiske siden at det finnes en klasse som hete PURE PASSIVE, finnes denne i Norge?

Heisan.. Det er hyggelig å høre at du tenker å "prøve krefter" i Emma.

Hvilken klasse du havner i, beror på ,kort fortalt, hva du jobber med og hva du har betalt for produktene du har i bilen. Jeg anbefaler det på det sterkeste at du går til annaskaffelse av regelbok og test-cd. Hvis du bor i nærheten av Oslo, eller skal dit. Så kan du stikke innom meg, eller jeg sender det til deg via post.. Ta kontakt på ketil@emmaweb.no for ev. bestilling. Cd og bok koster 300 Kr.-

Ang. Pure pasive, så var det i 2005 ingen potensielle deltagere. Det medførte da at den klassen ikke "fantes".

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider