2fast Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ka bil er det du har er det ein coupe med flake lakk? gamle bilen min kansje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 At den skyter i ventilen, er det slik at det kommer en slags "poff-lyd" av og til?? Det kommer på min av og til men eg vet ikke ka det e for noe.. Høres ut som den spytter ut for mye bensin men ikke vet eg.. PM meg?? please Siter Bmw E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 min var det ein motor uten vanos som stod i å så var motor ledningsnettet til motor med vanos, då jer den feil verdier på tninnga. men du kan prøve å skru av batteri polen å la den stå ei stund. å sette den på jan så når du starter bilen jenn etter på så må du ikkje røre gass eller noen ting, bare starte den å la den gå på tmgang til den blir varm. så stopper du den jen så kan du starte å prøve om den er blitt bra sa.. skal vist hjelpe viss motor styringa ligger inne med feil koder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg