VTi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 SJEKK DETTE Kom tilfeldigvis over gamlebilen min på autodb nå. Sånn her var den da jeg hadde den: Sånn har den blitt: Savner den bilen altså.. Artig bil og kjøre med meget gode kjøreegenskaper og syk lyd Vinga og GReddy eksosen henger igjen fra da jeg hadde den.. Hva syns dere om forandringa? Jeg likte den bedre før egentlig.. Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Enig i at den var bedre før - nå ser den jo ut som en offroader med all den bakkeklaringa. Jeg synes de fleste Hondaene kler K.I.S.S som ingenting annet - flat som en pannekake på veien, drøssevis negativ camber på flotte felger og uten ekstra påhengjuggel. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Enig i at den var bedre før - nå ser den jo ut som en offroader med all den bakkeklaringa. Jeg synes de fleste Hondaene kler K.I.S.S som ingenting annet - flat som en pannekake på veien, drøssevis negativ camber på flotte felger og uten ekstra påhengjuggel. Hehe.. K.I.S.S.. Enig, så enig.. Ingenting er som en svart Honda :kiss Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg synes det var Mye tøffere før altså ;) svart civic er bare konge ;) Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg synes det var Mye tøffere før altså ;) svart civic er bare konge ;) Gira på en sånn en igjen gitt *savne* Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 trur vi må få lurt deg til å kjøpe en audi jeg, kjekken :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 trur vi må få lurt deg til å kjøpe en audi jeg, kjekken :thumb Hvilken Ååådi skulle det vært??? hehe;) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 s -serien? eller kanskje en UR-Q hadde vært tingen? :P VTi'n var forresten meget mye penere før han fjomsen lakka den blå og fikk på hvite felger (noen andre bøyde jo de andre felgane...), med hvite felger så ser bilen heisa ut... men men cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 s -serien?eller kanskje en UR-Q hadde vært tingen? :P VTi'n var forresten meget mye penere før han fjomsen lakka den blå og fikk på hvite felger (noen andre bøyde jo de andre felgane...), med hvite felger så ser bilen heisa ut... men men cheers Jeg bøyde de ikke, så sterk er jeg ikke ;) Var kantstein på Lidl sin skyld :crazysant Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ja, det ligger i familien... (eller slekta) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Litt soting, senkesett og andre baklykter så hadde den blå blitt rå! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 ja, det ligger i familien... (eller slekta) HEhe.. Din dritt:P:P Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Litt soting, senkesett og andre baklykter så hadde den blå blitt rå! :) Senking er vel det som hadde gjort den største forandringa.. Et 60/40 sett hadde vært tingen? ;D Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg